in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-06-2009 12:55 PM by ligth011. 228 replies.
Page 6 of 10 (229 items) « First ... < Previous 4 5 6 7 8 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 01-24-2009 7:58 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Klopt,ze hebben er goed over na gedacht.

    Wat ik me nou afvraag,als je de beomaster aan sluit op een beovision krijg je dan het zelfde navigatie menu als de beomedia?

  • 01-28-2009 8:13 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    hoe zit de beosound en de master aan ekaar verbonden?

  • 01-28-2009 8:36 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    hoe zit de beosound en de master aan ekaar verbonden?

    Met 3 (!) kabels;

    - Power

    - USB

    - Video (DVI)

     

     

  • 01-28-2009 8:39 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Is de beomaster 5 ook al los leverbaar?

  • 01-28-2009 11:28 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    en hoe zit de master weer verbonden met de ml etc

  • 01-28-2009 12:36 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BeoSound 5 topic

    Achterzijde BeoMaster 5 :

     

  • 01-28-2009 1:10 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    de usb voor de extra hd zit dit op de master, en kun je de master aansluiten op de bs3

  • 01-28-2009 4:40 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    koning:

    Is de beomaster 5 ook al los leverbaar?

    volgens de prijslijst wel

     

  • 01-28-2009 4:58 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    de usb voor de extra hd zit dit op de master, en kun je de master aansluiten op de bs3

    Je bedoelt die usb, waar bij staat "for service use only!"

     

  • 01-29-2009 3:50 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ik bedoel waar sluit je de extra usb hd aan op de master of op de bs zelf dit ivm met extra voeding voor de hd ( als die bij de bs wordt geplaats) dit zou nl minder fraai zijn. Om naast de bs5 een hd te hebben liggen met een losse voeding

    En mijn vraag is kun je de BS5 aanlsuiten op je BS3, omdat ik ook aansluitingen van powerlink speakers zie

  • 01-29-2009 4:25 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Ik had begrepen dat een exrta hd aansluiten niet mogelijk was...dus het is toch mogelijk?Smile

  • 01-29-2009 4:32 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BeoSound 5 topic

    Ik neem aan dat je, i.p.v. een extra hd op de BeoMaster 5, op je netwerk 1 of meer extra hd's aansluit.

    Hoe werkt dat bij BeoMedia 1 ?

     

  • 01-29-2009 4:42 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    En mijn vraag is kun je de BS5 aanlsuiten op je BS3, omdat ik ook aansluitingen van powerlink speakers zie

    In de manual staat dat de Powerlink-aansluitingen alleen gebruikt worden

    in een setup met BeoSound 5 & BeoMaster 5.

    In audio/video-setups dienen de luidsprekers op het audio / video-systeem te worden aangesloten.

    Of en hoe je de BeoMaster 5 op BeoSystem 3 aan kunt sluiten, weet ik (nog) niet.

     

    Bij gebruik van BeoMaster 5 i.c.m. een televisie zie je een BeoPlayer/BeoPort-achtig scherm op de televisie.

    Hoe de bediening met afstandbediening dan loopt weet ik (nog) niet. 

    (misschien krijgt de BM 5 dan de commando's via Masterlink ?)

     

    Heeft iemand al meer specifieke informatie ?

     

     

  • 01-29-2009 7:02 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Heb nog geen ervaring met de BM/BS5 maar het lijkt me normaal dat alles op de BeoSystem 3 aangesloten wordt.

    Audio: speakers op de BS3 en communicatie tss BS3/BM5 over Materlink, digital audio via SPDIF?.

    Video: BM5->BS3 via HDMI? Is dit mogelijk?

    Veel vraagtekens dus :-) Op naar de dealer!

     

    Karel

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 01-29-2009 7:38 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    niet via hdmi, want er zit dvi op de master, en bv4 zit ook met dvi aangesloten en geluid gaat zoals je zegt via spdif

    Dus dat maakt niet uit

  • 01-31-2009 11:39 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    is er nog niemand die de bs 5 in zijn bezit heeft.

  • 01-31-2009 11:50 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    De BS5 wordt ondertss uitgeleverd. M'n dealer heeft er gisteren 2 toegekregen...

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 01-31-2009 12:23 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ook een voor jou

    Filed under:
  • 01-31-2009 3:46 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    ook een voor jou

    Spijtig genoeg niet... heb wel kwartiertje met de BS5 staan spelen... En mja :-) Ik zou er me wel kunnen mee vermaken! Er is duidelijk werk gemaakt van de user interface (de "lazer" is subliem!). En heb tot nu toe nog nergens zo'n perfecte software-mechanica integratie gezien. De software volgt naadloos de 3 alu wielen wanneer deze gebruikt worden!

    MOTS is een toevoeging aan't lijstje van technologiëen waarn B&O voorloper in is! Nice.. very nice!

    En.. eindelijk ook een naadloze overgang tss 2 nummers van vb mix. cd's... no gaps! Moest dit stukje software nu kunnen toegevoegd worden aan BeoPlayer :-)

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 02-01-2009 3:37 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    is het niet jammer de de Bs 5 niet draadloos in verbing staat met de Master.

    Nu moet je toch weer kabel s gaan trekken.

    En anders prik je de master aan de masterlink en BS3 of tv en klaar is kees.

    ik vindt het wel jammer.

  • 02-01-2009 4:12 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    is er niet een groter probleem, nl dat de master alleen maar digitaal out heeft.

    Ik vraag me dus af hoe je dan in de linkkamers kunt luisteren naar de muziek.

    Ik heb nl nu een ps3 er aan hangen die alleen maar digitaal uit heeft  of via cinch en niet beide tegelijk

    weet iemand hiervan af?

    zou toch leuk zijn als he in de adere kamers naar de muziek kunt luisteren, naders is het de bs5 toch zeer beperkt

  • 02-01-2009 8:00 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    is er niet een groter probleem, nl dat de master alleen maar digitaal out heeft.

    Ik vraag me dus af hoe je dan in de linkkamers kunt luisteren naar de muziek.

    Ik heb nl nu een ps3 er aan hangen die alleen maar digitaal uit heeft  of via cinch en niet beide tegelijk

    weet iemand hiervan af?

    zou toch leuk zijn als he in de adere kamers naar de muziek kunt luisteren, naders is het de bs5 toch zeer beperkt

     

    Probleem ? Hmm

     

    Je hebt dus 2 powerlinkaansluitingen en een masterlink die normaliter gebruikt wordt in een setup met een beovision waar de aktieve speakers op aangesloten zijn.

    Hoezo alleen digitaal uit?

     

    Een van de speerpunten is juist dat deze beomaster een van de beter DAC aan boord zou hebben.

     

     

  • 02-01-2009 8:42 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    hoe zit dat dan met een BS 3 dan ,

    en als je dan een bv of avant  heb met de speakers er aan en je wil DTS, is het dan de bedoeling dat je 2 speakers op de master zet en 2 op de avant of verbinden via powerlink.

    de masterlink is toch alleen voor de bediening?

    En wat is DAC?

  • 02-01-2009 8:52 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    pinokio,

     

    is de bs bij jou al geplaats?

    en in welke set up

  • 02-01-2009 9:04 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Ik denk dat je het te moeilijk ziet of ik te simpel.

    De beosound/master 5 is gewoon een audio produkt net als de andere beosounds die je

    - of in je huidige setup met beovision integreert m.b.v. masterlink. De masterlink transporteert dan zowel geluid als de communicatie.

      De speakers hangen dan aan de beovision (avant of bv7 etc) of aan de bs3 met scherm (samen ook een beovision a.h.w.)

      DTS staat los van de beomaster/sound 5 en is alleen geintegreerd in de beovision als daar een module in zit.

    - of als standalone speler gebruikt er dan direct de speakers op aansluit middels powerlink (voor de meeste aktieve speakers) of digitaal voor bijvoorbeeld de beolab 5.

     

    Een DAC is een Digitaal naar Analoog Converter. Deze zet dus de digitale informatie om naar het hoorbare analoge audiosignaal.

Page 6 of 10 (229 items) « First ... < Previous 4 5 6 7 8 Next > ... Last »