in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 05-28-2008 1:49 PM by koning. 51 replies.
Page 2 of 3 (52 items) < Previous 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 05-26-2008 2:25 PM In reply to

Re: bv8

Nog even over het  'chassis'  ...  Bij het vervangen van mijn beeldbuis zei de TD (alsof het de normaalste zaak van de wereld was...) "... en natuurlijk moesten wij het chassis vervangen..." 

Ik nam aan, in al mijn onwetendheid..., dat het  'iets' was waar de B eeldbuis op rust...  Smile  Toepasbare autotechniek  Smile  ... kan iemand mij in het kort vertellen wat B&O bedoelt met het  'chassis'  ??

Wat het ook is, het is tegelijk vervangen met mijn  beeldbuis... Hmm

Beer

B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-26-2008 3:03 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Hoop niet dat de bc-6 eruit gaat. Vind het design daarvan namelijk nogsteeds stukken mooier, en 1000 maal meer B&O dan de bv8...

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 05-26-2008 3:49 PM In reply to

Ik denk als b&o een grotere broer uit brengt van de 6 serie er veel mensen blij wordenSmile
  • 05-26-2008 5:06 PM In reply to

dunkalot:

kan iemand mij in het kort vertellen wat B&O bedoelt met het  'chassis'  ??

Dat is bijna alle electronica, voeding tuner signaalverwerking etc, behalve de beeldbuis.

Zo kort genoeg? 

• 05-26-2008 5:23 PM In reply to

Kort zat..   Snap alleen mijn nota niet meer... Huh?  Bedankt voor de (korte) info...

Beer

• 05-26-2008 6:27 PM In reply to

Vertel! Smile

(Met goedvinden van koning, zijn topic Embarrassed)

• 05-26-2008 6:58 PM In reply to

Niet zó moeilijk...? Confused  Indien het  'chassis'  alles behelst wat jij beweert, heb ik een zowat nieuwe Avant teruggehad...?

Maar jullie willen natuurlijk een bedrag horen...  Smile  Zeg maar wat dit feestje moest kosten..., nieuwe beeldbuis én  'chassis vernieuwd' volgens de nota. Níet door beun de Haas of een verdwaalde Pool..., alles keurig via mijn dealer... Inclusief 10 weken vervangend toestel (mijn 'schuld' - zit regelmatig in  de VS...), halen en brengen, exclusief fooitje... - beeldbuis was zes maanden (officieel) uit de garantie...

Nou ? Huh ?!  Kom maar op.... Hmm   Zeikbevers..., tóch altijd weer het geld....  Smile    Wink

Beer

• 05-27-2008 2:49 AM In reply to

Bingo:

Beologisch, ik ben jouw negatief en denegrerend gelul over anderen ( in dit geval mij ) dus meer dan zat!!!

Of het blind aanbidden B&O  een teken van wijsheid is.  EZEL !!!!!

Ik heb je minstens tien keer verzocht niet persoonlijk te worden en je kunt het weer niet laten!

Ik heb hier meer dan genoeg van . Ik ben dit spuug en spuugzat.

Ik hou het hier dus voor gezien. Want blijkbaar vind jij het hier het uitgewezen plaform om mensen persoonlijk door de zeik te halen keer op keer !!!    

MAZZEL ALLEMAAL !!!!

Zou het echt waar zijn ? ? Hmm Beer

Indien hij toch nog ooit een keertje op het forum komt : Ik heb niemand persoonlijk beledigd nog in onvertogen bewoordingen onheus bejegend en dan zeker onze bingo niet, maar hem slechts telkens indien hij het nodig vindt B&O wederom uitsluitend in de negatieve hoek te plaatsen van repliek gediend in dezelfde bewoordingen als hij zelf telkens gebruikt, zal me ook nu weer onthouden van antwoord op zijn taal niveau omdat dit voor de eerste maal wel persoonlijk [bedoeld] zou zijn en dat is zeker niet de intentie van een forum, maar wie de schoen past trekke hem aan nietwaar ?.............. Erm

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-27-2008 3:09 AM In reply to

Hey..., "If you can't take the heat, stay out of the kitchen" ... > Zou er geen slaap over verliezen, Beologisch....

Bingo is wat mij betreft welkom op dit forum..., waarom niet ? Kritische kanttekeningen zijn nodig om het één en ander in perspectief te zien, denk echter dat Bingo niet snapt dat wanneer men net ruim duizend(en) euro heeft uit gegeven voor een B&O ontwerp, ze niet zitten wachten op een post waar hun trotse aankoop tot  'lor van het jaar' wordt gepromoveerd..?

Dát nemen mensen namelijk zéér persoonlijk op... Dus, 'Bingo'  doe weer gewoon lekker mee maar begrijp dat (b.v.) de BV8 (nog) geen master is en daarom vanuit B&O oogpunt met één HDMI toe kan. Het ligt allemaal in de benadering...

Dat hij zo tekeer gat tegen jou  'beologisch'  is willekeur..., had net zo goed HarleyD kunnen zijn of Karel..., ík kon het wel goed met 'm vinden....Wink, net als Ignace... die volgens mij uit Zwitserland komt..., maar ja, als moderator moet je wel neutraal blijven... Smile

Rock on...Cool

Beer

• 05-27-2008 6:48 AM In reply to

Ik zal er zeer zeker geen seconde slaap over verliezen, mijn respons was slechts bedoeld als "for the record and to set things straight" Uiteraard is en blijft hij welkom op het forum, maar moet er zich wel van bewust zijn dat "everything you say, can be used against you" en dat hij hier dan ook tegen moet kunnen lijkt mij, hij wordt tenslotte niet anders behandeld dan hij B&O behandeld............Smile

Hij heeft tenslotte altijd moeite gehad zaken in het juiste perspectief cq. context te zien en onderkent daarom ook de komische noot niet, natuurlijk konden we allemaal erg goed met hem vinden..Confused en idd. Ignace komt uiteraard uit limburgszwitserland, onze enige provincie met "bergen".

• 05-27-2008 8:26 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Okay, kunnen we nu weer over het topic hebben ?

Smile 

• 05-27-2008 8:58 AM In reply to

Okay. natuuurlijk mediator ehh moderator.....................Surprise

Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een grotere nieuwe BV6 ipv. BV8 qua uiterlijk en zou ook meer voor de hand liggen door de toch wel erg op stand alone gerichte BV8 niet aan te passen tot master met dts, dolby enz. maar ja BV8 is wellicht de nieuwe stijl van B&O.

• 05-27-2008 2:37 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

beologisch:

maar ja BV8 is wellicht de nieuwe stijl van B&O.

In dat geval gaat Lewis eraan Unsure.

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 05-27-2008 2:43 PM In reply to

Is er eigenlijk al een richtprijs ook voor de nieuwe bv8 -40?
  • 05-27-2008 4:08 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Dat niet, maar ze hebben wel aangegeven dat ze de prijs voor de BV8 40 interessanter willen maken.

• 05-27-2008 4:22 PM In reply to

Wanneer kunnen we hem in de winkel verwachten.

• 05-27-2008 4:43 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

"verwacht" laat in de herfst.

• 05-27-2008 5:36 PM In reply to

• Bieele
    • Top 200 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 339
    • Bronze Member

Ik hoop dat de BV 37 inch inderdaad een volwaardig chassis krijgt. Dus MET DD/DTS en liefst de mogelijkheid om ook een beamer aan te sluiten!

Dan zou dit wel eens de B&O tv kunnen zijn voor mij!

Ik hoop dat we op korte termijn positief verrast worden!

Bieele 

Heej zuij der alles veur gaeve En heej zaet ze mogen ut hebbe van meej
  • 05-28-2008 1:44 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Zojuist op General forum gevonden, gepost door SWISS2 : 

Aspect ratio: 16:9
    Resolution: 1920 x 1080
    Dynamic screen contrast: 29000:1
    Brightness: 500 cd/m²
    Response time (typical): 5 ms
    Viewing angle: 178º (H) / 178º (V)
    HDTV Compatibility/ Refresh Rate: 480i/60Hz, 480p/60Hz, 720p/60Hz, 1080i/60Hz, 1080p/60Hz
    Computer Formats Resolution/Refresh Rate: 640 x 480/ 60Hz, 800 x 600/ 60Hz, 1024 x 768/ 60Hz,
    1280 x 768/ 60Hz, 1280 x 1024/ 60Hz, 1360 x 768/ 60Hz, 1920 x 1080i/ 60Hz, 1920 x 1080p/ 60Hz
    Tuner: NTSC/ATSC/QAM
    Multimedia connections: USB memory class device
    Playback Formats: MP3, Slideshow files (.alb), JPEG Still pictures
    Picture enhancement: 3/2 - 2/2 motion pull down, 3D Combfilter, Active Control + Light sensor,
    Dynamic contrast enhancement, Progressive Scan
    AV 1: Audio L/R in, YPbPr
    AV 2: Audio L/R in, YPbPr
    AV 3: CVBS in, S-Video in
    HDMI 1: HDMI v1.3
    HDMI 2: HDMI v1.3
    HDMI 3: Analog audio L/R in, HDMI v1.3
    HDMI-control (CEC features): One touch play, Power status, System info (menu language), System standby
    Front / Side connections: Audio L/R in, CVBS in, Headphone out, S-video in, USB, HDMI
    Audio Output - Digital: Coaxial (cinch)

• 05-28-2008 2:27 AM In reply to

Euhh, krijg hier níet echt mijn B&O gevoel van... Geen Powerlink of zelfs Beolink ?

Heb het idee dat dit niet de (volledige) specs zijn...

Beer

• 05-28-2008 2:43 AM In reply to

dunkalot:

Euhh, krijg hier níet echt mijn B&O gevoel van... Geen Powerlink of zelfs Beolink ?

Heb het idee dat dit niet de (volledige) specs zijn...

Beer

PL en/of BL wellicht als optie leverbaar ?...................Wink

Laten we idd. hopen dat de specs niet volledig zijn; of wordt het een "echt" stand-alone toestel ?..............Drinks

• 05-28-2008 2:49 AM In reply to

PL zit er altijd op. Anders verkoop je geen speakers.Wink
  • 05-28-2008 4:41 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Specs lijken me eerder een wens-lijst,
    en is idd onvolledig / geen beschrijving van het audio-gedeelte / surround.
    (het lijkt net alsof de 2e kolom van de specs ontbreekt) 

• 05-28-2008 9:53 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Volgens de laatste geruchten zou de BV8 40 het chassis van de BV7 40 als basis hebben.

• 05-28-2008 10:03 AM In reply to

Dat komt dus tengoede aan de beeldkwaliteit!Smile
Page 2 of 3 (52 items) < Previous 1 2 3 Next >