in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-28-2008 1:49 PM by koning. 51 replies.
Page 1 of 3 (52 items) 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 05-24-2008 6:41 PM

    BV8 40

    Ik heb gehoord dat de bv8 waarschijnlijk ook in 37 inch zullen uitvoeren,maar wat zou nou volgens jullie de rede kunnen zijn waarom b&o de bv6 niet van een groter scherm wil voorzien.

     

  • 05-25-2008 5:37 AM In reply to

    Re: bv8

    De Beovision 8 in een grotere maat ? Het werd tijd zeg!!! Gaan ze gelijk de aanslutingen op een normaal plan brengen wat een beetje bij de huidige tijd past, of blijft het 1 HDMI ?

    37 inch is eigenlijk de vervanging van de vroegere 32 inch beeldbuis wat maat betreft ( kijkafstand is groter door de platheid). Ben benieuwd wat ze voor dit leuke verpakkingmodel vragen.

    Als ze verstandig zijn en meewegen wat dit toestel biedt ( technisch weinig) gaan ze een wat verstandigere koers varen.

    De BV6 zal er wel uitgaan denk ik. Daarom geen grotere maat

  • 05-25-2008 7:12 AM In reply to

    Re: bv8

    Bingo:

    De Beovision 8 in een grotere maat ? Het werd tijd zeg!!! Gaan ze gelijk de aanslutingen op een normaal plan brengen wat een beetje bij de huidige tijd past, of blijft het 1 HDMI ?

    37 inch is eigenlijk de vervanging van de vroegere 32 inch beeldbuis wat maat betreft ( kijkafstand is groter door de platheid). Ben benieuwd wat ze voor dit leuke verpakkingmodel vragen.

    Als ze verstandig zijn en meewegen wat dit toestel biedt ( technisch weinig) gaan ze een wat verstandigere koers varen.

    De BV6 zal er wel uitgaan denk ik. Daarom geen grotere maat

     ( leuke verpakking model ??)

    Weet je vroeger ( lees oude forum ) had ik het gevoel met B&O liefhebbers te maken te hebben ............... mensen die het niet erg vonden een paar extra centen uit te geven , en het merk een warm hart toe droegen  ......zonder te zeuren wat ze daarvoor bij een ander merk allemaal voor hadden kunnen kopen .

    Ik krijg hier ook steeds meer het Volkswagen reclame gevoel .........

    Ik ben voorlopig ook ff klaar met dit forum , ik zeg nooit , nooit  , maar voorlopig vind ik het wel goed !

     

  • 05-25-2008 7:30 AM In reply to

    Re: bv8

    Zelf vind ik de Beovision 8 in het wit een prachtig toestel.

    Geen haar op mijn hoofd die maar zou twijfelen om hem te kopen mits er een Dolby module in zou kunnen.

    DAT vind ik de enige en grootste misser aan deze BV8.

    Het niet kunnen verkrijgen van die mogelijkheid. 

     

    Onderschrift buiten gebruik
  • 05-25-2008 10:19 AM In reply to

    Re: bv8

    HarleyD:
    Bingo:

    De Beovision 8 in een grotere maat ? Het werd tijd zeg!!! Gaan ze gelijk de aanslutingen op een normaal plan brengen wat een beetje bij de huidige tijd past, of blijft het 1 HDMI ?

    37 inch is eigenlijk de vervanging van de vroegere 32 inch beeldbuis wat maat betreft ( kijkafstand is groter door de platheid). Ben benieuwd wat ze voor dit leuke verpakkingmodel vragen.

    Als ze verstandig zijn en meewegen wat dit toestel biedt ( technisch weinig) gaan ze een wat verstandigere koers varen.

    De BV6 zal er wel uitgaan denk ik. Daarom geen grotere maat

     ( leuke verpakking model ??)

    Weet je vroeger ( lees oude forum ) had ik het gevoel met B&O liefhebbers te maken te hebben ............... mensen die het niet erg vonden een paar extra centen uit te geven , en het merk een warm hart toe droegen  ......zonder te zeuren wat ze daarvoor bij een ander merk allemaal voor hadden kunnen kopen .

    Ik krijg hier ook steeds meer het Volkswagen reclame gevoel .........

    Ik ben voorlopig ook ff klaar met dit forum , ik zeg nooit , nooit  , maar voorlopig vind ik het wel goed !

     

    laat je eigen niet opnaaien marcel,er zijn nog genoeg liefhebbers op de forum!

  • 05-25-2008 11:10 AM In reply to

    Re: bv8

    Dus jij hebt het gehad met dit forum omdat mensen gewoon niet even idolaat zijn als vroeger?

    Maar vroeger bood B&O toch veel meer en L2800 was bijvoorbeeld een uitgekledere versie van een LX, maar dan nog was hij hoogstens iets duurder dan een A merk model van een ander merk.

    Nu heb je een uitgekleed model televisie, als ik de Beovision 8 zo mag noemen maar betaal je drie keer zoveel als een model van een ander A merk en wellicht 5 keer zoveel als je een uitgeklede versie zoekt met 1 HDMI aansluiting, etc...(als die nog te vinden zijn bij andere merken) Hoe kan je dan verwachten dat de mensen nog even enthousiast zijn als vroeger? Ik denk dat je dat je de oorzaak meer bij B&O zelf moet zoeken dan bij de forumleden.

    Kijk eens hoeveel rustiger het is dan vroeger op het forum. Ook op het Engelse gedeelte. Hoe komt dat denk je? Omdat B&O heel veel liefhebbers is kwijtgeraakt door hun huidige koers.

    Maar ja, ze willen exclusiever zijn en dan is ze uitstekend gelukt!!!

     

  • 05-25-2008 11:34 AM In reply to

    • WiBi
    • Not Ranked
    • Joined on 09-16-2007
    • Rijnmond NL
    • Posts 40
    • Bronze Member

    Re: bv8

    Gaaap.......

    Why we're on this planet? Because that's where they have B&O

  • 05-25-2008 12:23 PM In reply to

    Re: bv8

    koning:
    HarleyD:
    Bingo:

    De Beovision 8 in een grotere maat ? Het werd tijd zeg!!! Gaan ze gelijk de aanslutingen op een normaal plan brengen wat een beetje bij de huidige tijd past, of blijft het 1 HDMI ?

    37 inch is eigenlijk de vervanging van de vroegere 32 inch beeldbuis wat maat betreft ( kijkafstand is groter door de platheid). Ben benieuwd wat ze voor dit leuke verpakkingmodel vragen.

    Als ze verstandig zijn en meewegen wat dit toestel biedt ( technisch weinig) gaan ze een wat verstandigere koers varen.

    De BV6 zal er wel uitgaan denk ik. Daarom geen grotere maat

     ( leuke verpakking model ??)

    Weet je vroeger ( lees oude forum ) had ik het gevoel met B&O liefhebbers te maken te hebben ............... mensen die het niet erg vonden een paar extra centen uit te geven , en het merk een warm hart toe droegen  ......zonder te zeuren wat ze daarvoor bij een ander merk allemaal voor hadden kunnen kopen .

    Ik krijg hier ook steeds meer het Volkswagen reclame gevoel .........

    Ik ben voorlopig ook ff klaar met dit forum , ik zeg nooit , nooit  , maar voorlopig vind ik het wel goed !

     

    laat je eigen niet opnaaien marcel,er zijn nog genoeg liefhebbers op de forum!

    Michel,

     ik laat mij ook niet opnaaien , maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik hier iets moet verdedigen ......

    Ik denk dat het publiek wat dit forum bezoekt gewoon is veranderd , ik mis de passie voor het merk ........maar waarschijnlijk zijn er gewoon andere tijden aangebroken .....

  • 05-25-2008 1:54 PM In reply to

    Re: bv8

    Niemand hoeft zich te verdedigen hoor. Doe dat ook niet asjeblieft. Ik waardeer enorm de passie en bevlogenheid en blijdschap bij de mensen die dat nog steeds zo hebben voor B& O. Hou dat asjeblieft vast.

    Onthou 1 ding goed, wat je ook over me denkt.

    Al denk ik over sommige aspecten van B&O 180 graden anders dan jullie. Ik vind het meer dan leuk jullie bijna onvolwaardelijke passie voor dit merk. Blijf dat doen. Het is zo kleurijk juist zo hierdoor.

    Het haalt veel herinneringen op bij mezelf, want ik was vroeger niet anders :-)

     

     

  • 05-26-2008 3:19 AM In reply to

    Re: bv8


    Tseejus Bingo !   Angry

    Je hebt gelijk, kan niet nalaten to reageren op je posts...

    Lees je eigen posts nu eens terug over dit topic !  Het hele item komt tot een abrupt einde door jouw visie op een ontwerp welk je niet eens bezit !  Met je negativisme breng je anderen tot kotsneigingen.

    In de visie (lijn)  van B&O ontwerpen is één HDMI asl zát, wat wil je er anders op aansluiten uit de B&O lijn ? Wellicht maakt men de nieuwe BV8 geschkt om aan de BS3 gekoppeld te worden ? Vind 'm zelf niet mooi, Pascal wél... Hoor liever van Pascal waarom hij de BV8 wel mooi vind, dan dat niet terzake doende negativisme dat jij wéér meent te moeten spuien. BV8 niet goed ?! Hou je centen in je zak en je commentaar voor jezelf...   Ben je nog steeds  'pissed-off'  dat je Avant VTR gekocht hebt, i.p.v. de  DVD versie...?

    Dat videotape toen al op z'n einde liep kon een kind zien aankomen... Overigens, fyi > S-VHS tapes zijn nog verkrijgbaar bij  'Conrad' ... Embarrassed 

     

    Beer

    B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-26-2008 7:23 AM In reply to

    Re: bv8

    HarleyD:
    Bingo:

    De Beovision 8 in een grotere maat ? Het werd tijd zeg!!! Gaan ze gelijk de aanslutingen op een normaal plan brengen wat een beetje bij de huidige tijd past, of blijft het 1 HDMI ?

    37 inch is eigenlijk de vervanging van de vroegere 32 inch beeldbuis wat maat betreft ( kijkafstand is groter door de platheid). Ben benieuwd wat ze voor dit leuke verpakkingmodel vragen.

    Als ze verstandig zijn en meewegen wat dit toestel biedt ( technisch weinig) gaan ze een wat verstandigere koers varen.

    De BV6 zal er wel uitgaan denk ik. Daarom geen grotere maat

     ( leuke verpakking model ??)

    Weet je vroeger ( lees oude forum ) had ik het gevoel met B&O liefhebbers te maken te hebben ............... mensen die het niet erg vonden een paar extra centen uit te geven , en het merk een warm hart toe droegen  ......zonder te zeuren wat ze daarvoor bij een ander merk allemaal voor hadden kunnen kopen .

    Ik krijg hier ook steeds meer het Volkswagen reclame gevoel .........

    Ik ben voorlopig ook ff klaar met dit forum , ik zeg nooit , nooit  , maar voorlopig vind ik het wel goed !

    Laat je niet op de kast jagen door Bingo : hij doet het er waarschijnlijk gewoon om No - thumbs down

    De associatie met de VW reclame is volkomen duidelijk; ongetwijfeld rijdt deze Bingo dan ook in een VW, alhoewel deze waarschijnlijk dan weer te duur zal zijn tov. de bijna merkgenoot skoda.....Stick out tongue

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-26-2008 7:27 AM In reply to

    Re: bv8

    Bingo:

    Niemand hoeft zich te verdedigen hoor. Doe dat ook niet asjeblieft. Ik waardeer enorm de passie en bevlogenheid en blijdschap bij de mensen die dat nog steeds zo hebben voor B& O. Hou dat asjeblieft vast.

    Onthou 1 ding goed, wat je ook over me denkt.

    Al denk ik over sommige aspecten van B&O 180 graden anders dan jullie. Ik vind het meer dan leuk jullie bijna onvolwaardelijke passie voor dit merk. Blijf dat doen. Het is zo kleurijk juist zo hierdoor.

    Het haalt veel herinneringen op bij mezelf, want ik was vroeger niet anders :-)

    jammer dat je na verloop van tijd dan zo veranderd bent, bij de meeste komt wijsheid met de jaren, blijkt echter bij enkeling dus ook anders uit te kunnen pakken........................waarschijnlijk ook jouw BMW nu ingeruild voor een Dacia ? meer toeters en bellen voor minder...!

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-26-2008 8:07 AM In reply to

    Re: bv8

    * Karel is compleet "zen" en kijkt goedlachend vanaan de zijlijn toe *

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 05-26-2008 9:39 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: bv8

    Volgens de laatste geruchten krijgt de grote(re) BV8 een echt B&O (waardig) chassis.
    De BV8-26 en BV8-32 blijven zoals ze zijn (dus zonder surround)  

     

  • 05-26-2008 9:58 AM In reply to

    Re: bv8

    Wat houd dat in ignace een (waardig) chassis.

    Zijn dat de aansluitingen,matriaal?

  • 05-26-2008 10:11 AM In reply to

    Re: bv8

    Ignace:

    Volgens de laatste geruchten krijgt de grote(re) BV8 een echt B&O (waardig) chassis.
    De BV8-26 en BV8-32 blijven zoals ze zijn (dus zonder surround)  

     

    Indeed.. Als je de MP3 beluisterd van hun jongste financiele verslag (http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/reports/teleconf08042008.mp3) dan wordt er duidelijk gesteld dat de BV8-40 een compleet nieuw chassis zal krijgen... en dat het toestel eind dit jaar uitkomt.

     

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 05-26-2008 11:46 AM In reply to

    Re: bv8

    Zou de bv6 het veld moeten ruimen?
  • 05-26-2008 12:32 PM In reply to

    Re: bv8

    De bv6 wordt al bijna een jaar niet meer verkocht.Erm
  • 05-26-2008 1:11 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: bv8

    koning:

    Wat houd dat in ignace een (waardig) chassis.

    Zijn dat de aansluitingen,matriaal?

    Verder nog geen exacte gegevens beschikbaar, maar het lijkt er idd. op dat het met de aansluitingen
    wel goed zit, er (eindelijk) surround in zit (of althans de optie).

     

  • 05-26-2008 1:12 PM In reply to

    Re: bv8

    Beologisch, ik ben jouw negatief en denegrerend gelul over anderen ( in dit geval mij ) dus meer dan zat!!!

    Of het blind aanbidden B&O  een teken van wijsheid is.  EZEL !!!!!

    Ik heb je minstens tien keer verzocht niet persoonlijk te worden en je kunt het weer niet laten!

    Ik heb hier meer dan genoeg van . Ik ben dit spuug en spuugzat.

    Ik hou het hier dus voor gezien. Want blijkbaar vind jij het hier het uitgewezen plaform om mensen persoonlijk door de zeik te halen keer op keer !!!    

    MAZZEL ALLEMAAL !!!!

  • 05-26-2008 1:36 PM In reply to

    Re: bv8

     

    Live & prosper Bingo.... Cake

    Beer

    B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-26-2008 1:44 PM In reply to

    Re: bv8

    DoubleU:
    De bv6 wordt al bijna een jaar niet meer verkocht.Erm

    Hoe bedoel je...word hij niet meer geproduceerd.

  • 05-26-2008 1:50 PM In reply to

    Re: bv8

    lol BV6 niet BC6 wel slimme opmerking hoor 
  • 05-26-2008 2:04 PM In reply to

    Re: bv8

    OepsEmbarrassedDus het is eigenlijk gewoon een link t.v voor keuken/of slaapkamer.
  • 05-26-2008 2:15 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: bv8

    Ja, dat is de gedachte erachter.
    Verschil met BV6 is de FM radio of DAB radio (optie)

     

Page 1 of 3 (52 items) 1 2 3 Next >