Het "sleutelen" aan een TV is evenzo persoonlijk als het sleutelen aan de auto of motorfiets, ik sleutel wel aan mijn motorfiets [maar dan zeker ook niet aan alles] maar zeker niet aan mijn auto of TV cq. Radio e.d. omdat ik moet erkennen daar niet voldoen technische kennis cq. handigheid in/voor te hebben.
Ik bezit 2x BV3.32 en heb mogen ontdekken dat dit type [8800] afwijkt van alle latere versies inzake opties e.d. ; de motorvoet is anders dan de latere modellen en de ML module is als enige voorziening standaard aanwezig op de de TV, alle andere zaken/opties zijn echt optioneel op dit type, waarbij ik heb ontbreken van het AR scherm eigenlijk als enige een beetje mis. [heb 1 TV met en 1 TV zonder; het verschil in beeldweergave is echter overduidelijk]
Geen idee of de dolby module nog niet leverbaar is of ergens in het magazijn bij een B&O dealer op jouw ligt te wachten, maar gebruikt zal deze toch zeker wel te vinden zijn, ik meen te weten dat deze identiek is aan een versie in de Avant, maar weet niet exact welke.