Ik ben er vanmiddag even geweest.
Het was allemaal netjes verzorgd en zag het er dus goed uit.
Eigenlijk was ik wel benieuwd naar de nieuwe lab 10 en het oogje op de nieuwe BV 4.
Die heb ik dus kunnen bekijken in de demo-ruimte omdat dat de enige ruimte is waar de lab 10 hangt en wordt onthuld als nieuwtje.
Maar om eerlijk te zijn ging ik een beetje teleurgesteld richting huis.
Het geluid uit de lab 5 was wel aardig (ik heb ze beter horen spelen), want ze stonden naar mijn idee veel te ver uit elkaar (of wij zaten te dichtbij). Verder werd er imposant gedaan over het totale vermogen van de Lab 5, terwijl ik dat niet heb kunnen ervaren in de demo. Daarvoor stond het volume te laag. Dus om nu te zeggen dat je echt in je stoel zat te schudden, nee niet echt. Het zal wel zo zijn dat je op een gegeven moment verwend raakt als je al een dergelijk setup hebt staan.
Wat mij betreft hadden ze beter voor een live concert met een strak laag en op een hoger volume kunnen kiezen, zodat je echt het gevoel hebt dat je erbij bent. Wat dat kunnen die lab's perfect. Maar die flutfilm, ik vond het maar niks.
Op de BV4-65 werd een stukje The Incredibles getoond waarvan ik ook vond dat er absoluut niet het beste uit de BV -4 werd gehaald.
Je kon zien dat het uit een DVD-1 (of wellicht een DVD-2) kwam, terwijl er met veel trots wordt gemeld dat het een Full HD scherm is.
En stuur je dat met SD aan
Verder was er veel van hetzelfde wat al langer al de markt is en dat is, denk ik, omdat er potentiele klanten rondlopen die het nog niet allemaal kennen.
De entree was overigens vrij toegankelijk en werd er niet gecontroleerd op een toegangskaart/uitnodiging. Dus de drempel ligt lager dan verwacht en dat maakt dat het voor de nieuwsgierige wat makkelijker is om te gaan kijken.
Dus ik zou zeggen. Ga kijken en oordeel zelf. Het blijft al met al toch mooi om te zien.