in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-08-2008 8:02 PM by damatt. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-04-2008 12:48 PM

    • michgal
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 12-27-2007
    • Eindhoven, Netherlands
    • Posts 60
    • Bronze Member

    rechter panel beocenter 7700 opent niet automatisch meer!

    ik wou eergisterren mijn beoecenter 7700 aan de achterkant afstoffen, en de onderdeeltjes opnieuw olieën, ook wou ik mijn panel recht zetten aangezien deze behoorlijk sheef zat vastgemaakt. ik heb daarom de boel uit elkaar geschroefd. ook de veer (langwerpig ijzeren staaf) heb ik losgehaald. Nu zit ik alleen met het volgende probleem: ik weet niet meer hoe ik deze langwerpige ijzeren staaf weer goed bevestigd krijg. aangezien dit onderdeel ervoor zorgt dat de kap/panel van het radiogedeelte goed open gaat. nu moet ik tekens het panel vasthouden, zwaar irritant dus..

    ik weet wat jullie zullen denken: dom, dom dom!!! En dat vindt ik dan ook. Ik had alleen het goede voor met m'n beocenter. maar ik heb het juist alleen slechter gemaakt.

     ik baal dan ook als een stekker 

     Tips of suggesties van harte welkom....

     Groetjes Michel

    Beocenter 7700 - Beovox s45 luidsprekers 

     

    Filed under:
  • 02-08-2008 2:25 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: rechter panel beocenter 7700 opent niet automatisch meer!

    Hallo Michel,

    Welkom bij BeoWorld Smile

    Je vraag kan ik helaas niet beantwoorden, ik heb geen ervaring met Beocenter 7700.

    Op het BeoWorld forum `The Workbench`  (Engelstalig) is de kans groter dat je hulp hierbij kunt vinden.

    Daarnaast biedt het User&Service-Manuals gedeelte van BeoWorld de Service Manual van Beocenter 7700.

    Groet,
    Ignace
     

  • 02-08-2008 8:02 PM In reply to

    Re: rechter panel beocenter 7700 opent niet automatisch meer!

    De beschrijving hieronder moet je zien als dat je achter de Beocenter7700 zit 

    1. Schroef de aluminium klep en de zwarte klep vast

    2. Leg de staaf in de sleuf op de scharnieren en maak het vast met het zwarte lange afdekplaatje. (rechts moet het gebogen stukje van de staaf omhoog wijzen)

    3. Leg het uiteinde van de staaf links onder de gesloten aluminium deksel tegen het zwarte scharnier (nog niet spannen)

    4. Laat de staaf aan de rechterkant met het korte gebogen stukje naar boven wijzen.

    Nu is de aluminium klep gesloten en kan de zwarte aansluitingen klep niet dicht, omdat het uiteinde (rechts) van de staaf naar boven wijst.

    Nu moet je de staaf gaan spannen. Dit doe je met een tang.

     

    5. Pak met de tang het naar boven wijzende stukje staaf (rechts) en draai het achter het bobbeltje/driehoekje dat eronder zit (naar je toe en dan naar beneden achter de driehoek)

     

    Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Veel succes. 

     

Page 1 of 1 (3 items)