Hej,
jeg har BV7 III med 4 stk. beolab 6000 samt belab 7-1 og BL2 opkoblet i sourroundanlæg. Endvidere har jeg opkoblet gennem HDMI 1 stk. Toshiba HE-1 HD-DVD afspiller som er opgraderet med nyeste firmvare. Ved afspilning af HD-DVD film tænder kun de forreste, center samt BL2, men ikke baghøjtalerne. TOSH. er konfigereret gennem BV7 med billede og lyd gennem HDMI. Jeg kan vælge på beo4 speaker 5, så tænder baghøjtalerne, men det er lyden er svag og utydelig. Ved afspilning af normal DVD gennem BV7-afspilleren tænder baghøjtalerne automatisk , men ikke ved afspilning gennem Tosh. jeg har checket at tosh. sender dolby digital + eller multi channel sound videre til BV7,men det sigesom at BV7 ikke kan læse de nye lydformater.
Jeg har haft besøg af en tekniker fra B&O forhandler, men han kunne ikke løse problemet. Han ville kontakte B&O men har ikke fået feed.back, det lader til at B&O ikke har nogen løsning.
Er der nogen den har en løsning så jeg kan få glæde at den nye HD-afspiller med de nye lydformater, eller er der nogle der har de samme problemer med deres HD-DVD eller Blue-Ray afspiller gennem BV 7?
PS. Lyden i de forreste- samt centerhøjtaleren er fænomonal, men som sagt mangler de bageste.
mvh
trucker