in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-29-2007 3:02 AM by beologisch. 70 replies.
Page 1 of 3 (71 items) 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 09-15-2007 4:40 AM

    Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata? Ik weet zelf niet of ik em mooi vind. Het zijn niet de meest duidelijke fotos maar het geeft wel een indruk. Ik vind em een beetje eruitziet zo als een elektrisch scheerapparaat.


  • 09-16-2007 3:06 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Vond de Serene er nog wel cool en B&O uitzien, maar aan deze (en de mp3 speler) moet ik denk ik even wennen...

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 09-17-2007 6:48 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    ziet er verrassend uit evenals de serene destijds, jammer dat velen een mobiele telefoon zien als een nagenoeg vastgelegd model [grote luciferdoos] en afwijkende modellen vergelijken met poederdoos en nu scheerpaparaat.

    juist dat is een van de leuke aspecten van B&O : speakers in de vorm van een schilderij of een potloot [Fantastich toch?]

    ben benieuwd hoe deze het "life doet"..................

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 09-17-2007 7:10 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Ik moet het toestel eerst in real life zien/voelen voor ik er commentaar kan op geven... Afgaande op de foto heb ik ook geen enkel idee hoe groot het toestel is!

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 09-17-2007 7:38 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Ik ben benieuwd of de Serenata een gewoon nummeriek toetsenbord heeft of niet.
  • 09-17-2007 8:26 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Foei wat een lelijk ding Smile

     

  • 09-17-2007 10:27 AM In reply to

    • Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Gooi dit ding in de volgende Bond film, en verkopen zal ie!

    Misschien kun je er wel 'Beam me up, Scotty' mee doen. Laughing

    Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

  • 09-17-2007 11:11 AM In reply to

    • WiBi
    • Not Ranked
    • Joined on 09-16-2007
    • Rijnmond NL
    • Posts 40
    • Bronze Member

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Moet er wel even aan wennen...benieuwd hoe hoe ie in het echt aanvoelt/eruit ziet. Vraag me af hoe het geluid zal zijn als je hem ook als muziekspeler wilt gebruiken.

    Why we're on this planet? Because that's where they have B&O

  • 09-17-2007 12:49 PM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    De voorkant met de draaiknop doet een beetje denken aan het Jacob Jensen tijdperk bij B&O met de Beograms. 

    Aftellen begonnen voor nieuwe Samsung B&O Serenata

    Aftellen begonnen voor nieuwe Samsung B&O Serenata eKudos MSN Reporter NUjij.nl RSS Geplaatst op 14-09-2007 om 11:14 in de categorie Toestel nieuws Samsung en Bang & Olufsen hebben een website gemaakt die aftelt naar het moment dat ze ons hun nieuwe F310 Serenata gaan tonen.
    door Martijn Rodenboog De website zelf doet belachelijk geheimzinnig over het nieuwe toestel. Hoe anders was dat afgelopen dinsdag toen Samsung het toestel zelfs liet zien tijdens een special event in Amsterdam!

    Naast dat beschikken we al een maand over een persfoto van de Serenata. En is al sinds eind mei bekend dat het toestel er aan zou komen.

    Samsung Bang & Olufsen F310 Serenata
    Persfoto die inmiddels ook alweer een maand oud is
    Blijkbaar zit het tegenvallende succes van de eerste Samsung B&O telefoon, de Serene, beide bedrijven nog vers in het geheugen zodat ze besloten hebben meer media aandacht te besteden aan dit toestel. En je moet het ze toegeven; wij hebben het er hier wel over. 1 oktober berichten we meer over dit toestel. Dat wil zeggen wat we tegen die tijd nog niet allemaal wisten te verzamelen.
  • 09-29-2007 5:05 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Bijna 1 oktober, ben benieuwd. Mijn serene heeft zijn beste tijd gehad. Na (15 maanden), Hij begint echt te rammelen op de scharnierpunten. Jammer ik ben altijd fan van Nokia geweest maar ben een echte Nerd. Ik hoef niet te wappen en mms-en, Ik moet gewoon bellen en verder niets. (heb 3 keer dezelfde Nokia gekocht ;)) Daar sloot de Serene mooi op aan, gewoon geen fratsen en alleen bellen. Ik ga dit toestel eerst eens grondig inspecteren voordat ik overweeg hem te kopen.

    Anders doorsparen voor een Vertu. Echter is dit wel een heel andere prijscatogerie...

    Chucky 

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 09-29-2007 8:01 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    chucky:

    Bijna 1 oktober, ben benieuwd. Mijn serene heeft zijn beste tijd gehad. Na (15 maanden), Hij begint echt te rammelen op de scharnierpunten. Jammer ik ben altijd fan van Nokia geweest maar ben een echte Nerd. Ik hoef niet te wappen en mms-en, Ik moet gewoon bellen en verder niets. (heb 3 keer dezelfde Nokia gekocht ;)) Daar sloot de Serene mooi op aan, gewoon geen fratsen en alleen bellen. Ik ga dit toestel eerst eens grondig inspecteren voordat ik overweeg hem te kopen.

    Anders doorsparen voor een Vertu. Echter is dit wel een heel andere prijscatogerie...

    Chucky 

     

    Vind die Vertu GSM's eigenlijk niet zo mooi ............ben er ooit eens wezen kijken voor een F1 uitvoering , maar viel mij tegen !

     Wappen , MMSen ,vind ik ook onbelangrijk , maar SMSen doe ik wel veel en dat vond ik ook niet te doen met de Serene .

    Mooiste GSM op het ogenblik is de Nokia Luna vind ik ..........

     

  • 10-04-2007 5:36 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Net zoals bij de Serene, draai de foto 180 graden en ik snap em, maar dit snap ik echt niet. 

    Voor de tweede keer ben ik teleurgesteld, dat was al zo met de Serene. Ik vind deze wel mooier van vorm maar ook nu weer zit het scherm onderaan en dat snap ik echt niet. Hou je iPod, rekenmachine of laptop maar eens omgekeerd, da's toch niet logisch. Je zit gewoon met je vingers over het scherm heen tenzij je echt moeite doet om het niet te doen. En om manueel een nummer te draaien moet je even de tijd nemen  (kijk zelf maar http://www.t3.co.uk/news/247/communications/mobile_phone/b_and_os_serenata_touched)

    Ik heb zo echt het gevoel dat de Serene en Serenata ontworpen zijn als normale telefoons maar dat ze op het laatste moment zoiets hadden van " It's missing something, it's not unique, let's turn it upside down! Nobody does that so let's make that our trademark!" 

    What were they thinking, AGAIN.
  • 10-04-2007 6:36 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Leuk ding om te zien ....................maar in de praktijk onbruikbaar !

  • 10-04-2007 6:45 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    dik
  • 10-04-2007 7:59 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    De vorige gsm was al niets, deze zal het ook niet worden B&O loopt nu eemaal niet voor op gsm gebied.!

    Neem alleen al de Iphone een nieuwe standaard in gsm uitelijk en bediening!

    Zelf heb ik er een gekocht (8gb)  geheel simlock vrij via ebay en alles werkend voor nog geen omgerekend 410 euro!

    Ben bang dat de Serenata een B&O prijzig kaartje krijgt ( duurder als een iphone? )

    Jammer voor de jongens van B&O maar de uitstraling van vroeger, een prachtig electronisch kunstwerk is verranderd in een kille uitstraling met geen "B&O ziel"

     

  • 10-04-2007 8:42 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    2livebeno:

    De vorige gsm was al niets, deze zal het ook niet worden B&O loopt nu eemaal niet voor op gsm gebied.!

    Neem alleen al de Iphone een nieuwe standaard in gsm uitelijk en bediening!

    Zelf heb ik er een gekocht (8gb)  geheel simlock vrij via ebay en alles werkend voor nog geen omgerekend 410 euro!

    Ben bang dat de Serenata een B&O prijzig kaartje krijgt ( duurder als een iphone? )

    Jammer voor de jongens van B&O maar de uitstraling van vroeger, een prachtig electronisch kunstwerk is verranderd in een kille uitstraling met geen "B&O ziel"

     

    De prijs geeft bij mij zeker niet de doorslag , ik vind dat hoog geprijste zelfs wel prettig , door die prijs koopt in ieder geval niet iedereen de Serenata en is hij niet verkrijgbaar in elk pretpakket of aanbieding ....

    Maar dit word weer meer een hebbeding als een echt gebruiks voorwerp !

  • 10-06-2007 5:24 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Heb de vorige bijna twee jaar en is aan vervanging toe, ik wil dat nieuwe ding wel hebben en hoop dat er een "goede" inruilactie is...
  • 10-18-2007 6:39 PM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Ik vind'm op eerste zicht niet zo mooi als de vorige. Die heb ik echter van in het begin al geweldig mooi én praktisch gevonden. Voor deze ga'k toch eerst even bij een verdeler langs moeten gaan om er een deftig zicht op te krijgen.
  • 10-19-2007 2:30 PM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Dat mannetje vat volgens mij alles samen...
  • 10-19-2007 3:30 PM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Er staan steeds meer Serenes te koop op marktplaats  :-)
  • 10-20-2007 1:52 AM In reply to

    Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

    Dus? Ik ga er vanuit vanwege de prijsstelling dat er niet zoveel Serenes verkocht zijn. Dus als er nu al zoveel op marktplaats staan zijn er blijkbaar een hoop mensen niet zo tevreden met hun Serene. De specificaties waren dan wel ook erg lowend voor dat ding, zeker voor de prijs. Alleen een leuke verpakking is echt niet genoeg. Dat blijkt maar weer.
Page 1 of 3 (71 items) 1 2 3 Next >