in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 11-29-2007 3:02 AM by beologisch. 70 replies.
Page 2 of 3 (71 items) < Previous 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 10-20-2007 2:26 AM In reply to

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe Serenata?

Precies, leuk design, en leuk voor de buitenwereld, met een hoog -kijk mij nou eens- gegehalte. Maar heeft verder niks te bieden.
  • 10-27-2007 10:33 AM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

Daarnet de actuele Duitse B&O prijslijst even ingekeken: 

Serenata (incl. EarSet 3 en laadapparaat)  € 1.460

Ick!  sprakeloos word je hiervan, en ik die er zo op gesteld ben om steeds het zuinigste abo af te sluiten bij mijn GSM provider.

Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

• 10-27-2007 12:53 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Whehe ze hebben zichzelf weer overtroffen Big Smile. Voor dat geld spaar ik liever nog even door voor een Vertu Ascent Black

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 10-27-2007 4:11 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 143
    • Bronze Member

Beobird:
    Whehe ze hebben zichzelf weer overtroffen Big Smile. Voor dat geld spaar ik liever nog even door voor een Vertu Ascent Black

JA maar dan krijg je ook:

" you guys know that this phone is for the service it provides right? you can probably get into the most fancy dinner even if it's full, you call the vertu service and you ask them to book you 3 seats in a packed restaurant and you've got the place. ..."

• 10-27-2007 8:13 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Product informatie en manuals heb ik toegevoegd.

Smile

• 11-21-2007 11:30 AM In reply to

Party!!! Hebbes !!! Foto's volgen later...

• 11-21-2007 12:01 PM In reply to

• EOB
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 188
    • Bronze Member

Ik heb vandaag even een Seranata quick tour gehad. Ik moet zeggen hij is heel prettig in de hand en ik vind hem gemakkelijk in bedienings gemak. Speaker is ok en leuk gadget, die zou je wel eens vaker kunnen gebruiken dan je op het eerste gezicht zou denken. Hij staat in handsfree stand echt geweldig op een mooi glad oppervlak. De handsfree stem opname kan misschien beter,.....ik vond dat ik te dicht bij de telefoon moest spreken voor een handsfree stand. De adapter stand echter vind ik foei lelijk. Lelijke voedingskabel en stand. Dan vind ik de adapter voor de beosound 2 echt een verademing. De prijs die opgegeven werd was rond de Euro - 1270,-

• 11-21-2007 2:25 PM In reply to

klopt,elk om de beurt Ed...Kan ik nog altijd foto's naar je sturen om op het forum te plaatsen ??

Bedankt Fred !!

• 11-22-2007 3:42 PM In reply to

Ik hoop dat hij jullie het genot geeft van de drieduizend gulden die die kost ....

Het zijn toch geen prijzen meer hoor :-)

• 11-23-2007 5:20 AM In reply to

Bingo:

Ik hoop dat hij jullie het genot geeft van de drieduizend gulden die die kost ....

Het zijn toch geen prijzen meer hoor :-)

wat jammer : leeft nog in het verleden, vandaar dat telkens wederkerende topic over "te duur"; je rekent nog in guldens, tsja dat klinkt idd. als veel meer................ik neem ook aan dat je in een Dacia rijdt : die kost tegenwoordig in euro's wat een "normale" auto in guldens zou hebben gekost [:'(]

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 11-23-2007 6:13 AM In reply to

Ik begrijp je reactie wel behalve het cynisme wat je toch weer niet kan laten. Maar ik leef wel degelijk  in het heden. Ik krijg zo vaak naar mijn hoofd geslingerd, we leven nu met de euro dus hou op over de gulden. Maar mijn salaris is nog steeds tot op de dag van vandaag vanuit guldens door 2,2 gedeeld in euros .

Dat is nu nog steeds zo, dus ik vind het omrekenen naar guldens nog zeer actueel.

En ja, dan vind ik 3000 gulden voor een mobiel of 25000 gulden voor een Beovision 7-40 erg veel geld ja :-)

• 11-23-2007 7:47 AM In reply to

Wat draagkracht betreft wel , maar los daarvan vind ik het voor een telefoon een hoop geld.

En ik meen uit de grond van mijn hart, al zou ik zwemmen in het geld, dan nog zou ik geen 25000 gulden voor een 40 inch LCD televisie neertellen van B&O. Ze zijn voor mij gewoon ruimschoots een grens overschreden van proportie. Maar dat is uiteraard mijn mening.

• 11-23-2007 8:00 AM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Bingo:

Ik begrijp je reactie wel behalve het cynisme wat je toch weer niet kan laten. Maar ik leef wel degelijk  in het heden. Ik krijg zo vaak naar mijn hoofd geslingerd, we leven nu met de euro dus hou op over de gulden. Maar mijn salaris is nog steeds tot op de dag van vandaag vanuit guldens door 2,2 gedeeld in euros .

Dat is nu nog steeds zo, dus ik vind het omrekenen naar guldens nog zeer actueel.

En ja, dan vind ik 3000 gulden voor een mobiel of 25000 gulden voor een Beovision 7-40 erg veel geld ja :-)

Het kan nog veel extremer hoor Big Smile (Vertu). De één vind een bepaald stuk design gewoon meer waard dan de ander. Mijn vriendin zou bijvoorbeeld zonder moeite 10k voor een paard uitgeven terwijl ik dat zelf nooit zou doen (paard is toch paard ?). Met design-hifi is dit hele idee weer omgedraaid (mijn vriendin zou zeggen: "tv is tv"), en ja zo blijft men bezig...

Bij mij vallen de meeste Bang & Olufsen producten in de categorie "Peace of Art+Hifi" en niet alleen in de categorie"Hifi".

In dit geval zijn de meeste mensen hier "Piece of Art+Hifi" liefhebbers en ben jij een "Hifi" liefhebber die gewoon goed beeld + geluid voor een daarbij behorende prijs wil hebben. Dat betekent dat de "Piece of Art+Hifi" liefhebbers meer geld over hebben voor het stukje "Piece of Art", terwijl jij daar veel minder waarde aan hecht waardoor je het niet zoveel geld waard vind. Ik wil overens niet zeggen dat ik de hoge prijzen hiermee wil goedpraten, want voor een deel gaat de prijsstrategie van B&O mij ook iets te ver...

Maargoed, ik raad je aan om gewoon lekker een hifi-forum te joinen, waar meer mensen zijn die een grotere waarde hechten aan het stuk "Hifi" inplaats van het stuk "Piece of Art" dat er op dit forum bij komt kijken. Ik kan me ook niet voorstellen dat je het hier naar je zin hebt, omdat je waarschijnlijk vast wel door hebt dat hier een ander soort mens rond loopt...

Rogér,

• 11-23-2007 10:12 AM In reply to

Amen !!!!Yes -  thumbs up
  • 11-23-2007 11:02 AM In reply to

Toch kun je zeggen wat je wil , die Bingo weet het forum wel levendig te houden .......

Maar ik kan het mij voorstellen wanneer een telefoon meer kost dan je maand inkomen , je dit nooit zal kopen !Wink

• 11-23-2007 12:04 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 143
    • Bronze Member

Beobird:

Maargoed, ik raad je aan om gewoon lekker een hifi-forum te joinen, waar meer mensen zijn die een grotere waarde hechten aan het stuk "Hifi" inplaats van het stuk "Piece of Art" dat er op dit forum bij komt kijken. Ik...

Nee..... niet doen! Voortdurend B&O verheerlijken, wat saai... Unsure

Prijzen zijn idd hoog, maar toch ben ik bereid ze te betalen. (Wel niet voor een Serenata, het is al te gek die prijs voor een telefoon). Te veel Samsung.

Maar wel voor huis gemaakte stukken van B&O waar behoorlijk wat ontwikkeling in zit. Waar zijn de dagen van een BS3200....

• 11-23-2007 12:24 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Het is ook niet de bedoeling dat dit zo'n "B&O is heilig" forum wordt, want dan ben ik zelf ook snel weg aangezien er dan niks meer te discuseren valt. Het is gewoon meer het punt dat dit wel een forum is voor mensen die iets met B&O hebben, en juist dat vind ik eigenlijk niet terug bij Bingo (correct me if I'm wrong, want ik ken hem persoonlijk niet en hij mij niet..). In mijn ogen is dat net zoiets als een Lamborghini-forum joinen terwijl je Ferrari beter vind...

• 11-23-2007 4:41 PM In reply to

Beobird:

Het is ook niet de bedoeling dat dit zo'n "B&O is heilig" forum wordt, want dan ben ik zelf ook snel weg aangezien er dan niks meer te discuseren valt. Het is gewoon meer het punt dat dit wel een forum is voor mensen die iets met B&O hebben, en juist dat vind ik eigenlijk niet terug bij Bingo (correct me if I'm wrong, want ik ken hem persoonlijk niet en hij mij niet..). In mijn ogen is dat net zoiets als een Lamborghini-forum joinen terwijl je Ferrari beter vind...

*ironie mode aan*

Ferrari? Véééééél te duur ... waar halen ze het in hun hoofd om honderduizenden euro's te vragen voor een "plastiek" koetswerk... Dat ding verbruikt dan ook nog 10x meer benzine dan een huidige gezinswagen! Compleet niet uit deze tijd! In het laatste Autogids staat een vergelijkende test.. en daar kom die Skoda Octavia al Beste Koop uit! Degelijk koetswerk; zuinig verbruik en je kan er nog gewoon mee door het straat rijden ook! Zonder te moeten opletten voor wegdrempels. Wanneer gaat men daar in Italie eindelijk eens hun verstand gebruiken!!!!

*ironie mode uit*

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

Page 2 of 3 (71 items) < Previous 1 2 3 Next >