in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-31-2009 5:27 PM by PierreR. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-17-2009 2:18 PM

    BV4-50" til BV7-40"?

    Hejsa

    Jeg har et BeoVision 4 50" med BeoSystem 3, men jeg ønsker at ned gradere mit tv Embarrassed Jeg er i den situation at der hvor jeg bord er et BV4 alt for træls at placere, så derfor tænker jeg på at skifte det ud til et BV 7-40" eller vist jeg kan lave en aftale med min B&O pusher om et låne tv til det nye BV7 kommer i en større størelse. Men er der nogle her der har samlignet BV4 & 7 med hinanden...... Vil jeg gå ned i billede kvalitet, vil det være det samme eller aller bedst vil et BV7 have et pænere billede end BV4.

    Jeg har haft et BV7-32" (den første version) som jeg efter længere kamp (ca. 1 1/2 år), fik B&O til at tage retur da det havde forskellige fejl, bla med dvdafspilleren. Så derfor valgte jeg ikke at købe et 7`r tv igen. Men det er jeg sku på et eller andet punkt kommet til at fortryde, da min stue bla er temmelig dum at indrette og da et BV7 er klart det FLOTTESTE Party!!! tv som nogensinde er lavet.

    Men hvad vil i mene der vil være af + og - ved at gå fra BV4 til BV7. Et af mine store minuser er at jeg går 10" ned, men igen øjet vender sig rigtigt hurtigt til noget nyt.

  • 01-22-2009 11:24 AM In reply to

    Re: BV4-50" til BV7-40"?

    Der skulle helst ikke være dårligere billede på bv7-40, da det også kører på  Beosystem3 platformen. Nu kommer 40" også som monitor, så der bliver der heller ikke problemer med dvd'en :D

    Og jeg giver dig ret i at det er flotteste tv!!!

  • 01-22-2009 11:45 AM In reply to

    Re: BV4-50" til BV7-40"?

    Hei.

    Kan jeg få spørre hva slags versjon av BeoVision 4-50 du har? hvor gammelt er panelet?
    Forskjellen mellom førstegenerasjons bv4-50 med BeoSystem 3 og siste generasjon med det innebygde kameraet er stor.

    Men, når det er sagt tror jeg ikke du vil bli skuffet, ikke i det hele tatt for å si mitt. BeoVision 7-40 er en helt fantastisk tv med et bilde ingen kan konkurrere med. Du vil nok oppleve at du ikke får den samme "brennende" og intense dybden i fargene som du får i 4-50 men samtidig så tar 7-40 igjen med fantastisk bildebehandling og dybde i bildet.

    Når det forresten blir nevnt den nye monitor versjonen av 7-40 så kan jeg nevne at jeg har allerede blitt den stolte eier av en slik
    Den ble montert opp i går sammen med min blueray spiller og 5.1 oppsett.

     

  • 01-31-2009 5:27 PM In reply to

    Re: BV4-50" til BV7-40"?

    Så er der bestilt BeoVision 7 - 40" med BluRay afspiller, 100Hz panel Big Smile Fik solgt mit BeoVision 4 - 50" så nu vendter jeg bare på at B&O får sig taget sammen til at smide det BV7 på markede.

Page 1 of 1 (4 items)