Hejsa
Jeg har et BeoVision 4 50" med BeoSystem 3, men jeg ønsker at ned gradere mit tv Jeg er i den situation at der hvor jeg bord er et BV4 alt for træls at placere, så derfor tænker jeg på at skifte det ud til et BV 7-40" eller vist jeg kan lave en aftale med min B&O pusher om et låne tv til det nye BV7 kommer i en større størelse. Men er der nogle her der har samlignet BV4 & 7 med hinanden...... Vil jeg gå ned i billede kvalitet, vil det være det samme eller aller bedst vil et BV7 have et pænere billede end BV4.
Jeg har haft et BV7-32" (den første version) som jeg efter længere kamp (ca. 1 1/2 år), fik B&O til at tage retur da det havde forskellige fejl, bla med dvdafspilleren. Så derfor valgte jeg ikke at købe et 7`r tv igen. Men det er jeg sku på et eller andet punkt kommet til at fortryde, da min stue bla er temmelig dum at indrette og da et BV7 er klart det FLOTTESTE tv som nogensinde er lavet.
Men hvad vil i mene der vil være af + og - ved at gå fra BV4 til BV7. Et af mine store minuser er at jeg går 10" ned, men igen øjet vender sig rigtigt hurtigt til noget nyt.