in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-14-2007 3:13 PM by BartS. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-14-2007 12:18 PM

    beocenter 2, krasjes glasplaat

    Hallo,

    Ik heb nu ongeveer, na 2,5 jaar volle tevredenheid de beocenter 2. Na ongeveer een half jaar, dat ik de beocenter 2 had, ben ik er achter gekomen dat er krasjes op de glasplaat kwamen. Toen heb ik mijn vriend hierover gebeld, hij heeft namelijk ook de beocenter 2. Hij bleek bij nader onderzoek dit ook te hebben. (nog erger dan bij mij). Ook ben ik toen een aantal dealers langs gegaan en heb hiernaar gekeken,  ook deze glasplaten bleken allemaal krasjes te hebben. Ik heb toen de verkopers hierop aangesproken en wat mij verbaasde: bij geen één dealer was dit bekend. Bij mijn eigen dealer was dit ook niet bekend, wel was deze erg blij dat ik dit opmerkte. (want bij zijn beocenter 2 in de winkel zaten ook krasjes). Hij heeft hierop gelijk contact gezocht met B&O Nederland, die op hun beurt weer contact opnamen met Denemarken. Dit heeft na een jaar lang wachten, (dit vond ik erg lang duren!) de volgende oplossing gebracht: er zijn allemaal nieuwe glasplaten geplaatst en het CD/DVD loopwerk heeft nieuwe "ophangrubbers" gekregen. Dit is nu een jaar geleden en er zitten geen krasjes meer op de glasplaat. Mijn dealer heeft hierop zijn klanten aangeschreven en bij iedereen nieuwe glasplaten geplaatst, zonder kosten.  Prima service dus!!!

    Miijn tip is dus: iedereen die een beocenter 2 heeft, van ongeveer 2 tot 3 jaar geleden.. kijk allemaal je glasplaat na en ga naar je dealer terug als er krasjes opzitten. Ik ga ervan uit dat als je nu een beocenter 2 koopt de modificatie is doorgevoerd.

  • 11-14-2007 3:13 PM In reply to

    Re: beocenter 2, krasjes glasplaat

    Klopt, is een bekend probleem van de Beocenter 2. Bij een vriend van mij idem dito. Sinds ruim een jaar is er een aanpassing voor.
Page 1 of 1 (2 items)