in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-06-2007 12:11 PM by Beolab. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-04-2007 11:46 AM

    BeoVision 7 - 40"

    Er det ikke noget med at der er kommet en opdatering af BV 7-40" som skulle være full HD og den skulle være med BeoSystem 3 ??????

    Vist der er rigtigt hvad er så forskellen billede mæssigt på det nye og den gamle model? Har selv haft en BV 7 - 32" (første version) som jeg byttede ud med BV 4 - 50" (BeoSystem 3) fordi at jeg ikke var tilfreds med billede samt jeg manglede tilslytnings muligheder og størrelsen var også lige en tand for lille. Men jeg ville egenligt gerne bytte tilbage til et BV 7 vist det er blevet betydlig bedre..............

  • 11-06-2007 12:11 PM In reply to

    • Beolab
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 05-18-2007
    • Sweden
    • Posts 535
    • Bronze Member

    Re: BeoVision 7 - 40"

    PierreR:

    Er det ikke noget med at der er kommet en opdatering af BV 7-40" som skulle være full HD og den skulle være med BeoSystem 3 ??????

    Vist der er rigtigt hvad er så forskellen billede mæssigt på det nye og den gamle model? Har selv haft en BV 7 - 32" (første version) som jeg byttede ud med BV 4 - 50" (BeoSystem 3) fordi at jeg ikke var tilfreds med billede samt jeg manglede tilslytnings muligheder og størrelsen var også lige en tand for lille. Men jeg ville egenligt gerne bytte tilbage til et BV 7 vist det er blevet betydlig bedre..............

    Stämmer bra! BV 7-40 MK III har uppdaterats med Full HD panel och inbyggt Beosystem 3.

    Bilden är mkt bättre och är mer "plasmalik" än innan. (Har 2000:1 i grund kontrast.)

    Och om du gillar bilden är en smaksak mot BV4 (plasma)...

    Ta en titt hos din närmaste återförsäljare! Wink

    Mvh Fredrik L.

    BL8000 MkII Black

Page 1 of 1 (2 items)