in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-03-2007 1:40 PM by Ericvr6. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-27-2007 12:35 PM

A8 hoofdtelefoon knutselen?

Hallo,

Heeft hier iemand een idee of er nog wat te knutselen valt aan een A8 koptelefoon? Kunnen draadjes weer gesoldeerd worden aan de oortjes? Of is dat een gegoten geheel?

Ik ben benieuwd.

Groetjes,

Remko 

• 09-27-2007 5:36 PM In reply to

Re: A8 hoofdtelefoon knutselen?

musicsound:

Hallo,

Heeft hier iemand een idee of er nog wat te knutselen valt aan een A8 koptelefoon? Kunnen draadjes weer gesoldeerd worden aan de oortjes? Of is dat een gegoten geheel?

Ik ben benieuwd.

Groetjes,

Remko 

Hallo Remko,

Bij mijn (1ste) A8 koptelefoon waren de draadjes naar verloop van tijd los komen te zitten van de speaker.
    Zelf uitgelokt door verkeerd gebruik, maar toch maar even bij de dealer aangeboden ter reparatie.
    Schets mijn verbazing. Heeft B&O Denemarken een nieuwe opgestuurd. Toch aardig vind je niet?
  • 09-28-2007 1:17 PM In reply to

Ik kan er een kopen waarvan aan een kant de draad eruit is. Op foto's ziet het er tamelijk gesloten uit dus ik denk dat ik het maar niet probeer. Of weet iemand er meer van.

Misschien krijg ik ook een nieuwe als ik hem inlever ;-)

Kan het zijn dat er al vervalsingen van de A8 in omloop zijn? Is dat bij jullie bekend? Ik zag ze wel eens rechtstreeks uit Azie aangeboden op internet. En laatst stond er ook iemand op Marktplaats die er meerdere nieuwe aanbood... En kontakt opnemen bij interesse in een groot aantal, 1 of meer... een beetje vreemd, niet?

Als er valse in omloop zijn zou dat de aanschaf van een gebruikte op internet  lastig maken.

Groetjes,

Remko

• 10-03-2007 12:26 PM In reply to

Weet iemand hier of er vervalsingen van de A8 in omloop zijn?

Misschien ook interessant, zijn er wel eens andere vervalsingen van B&O apparatuur of accesoires gemaakt?

Groetjes,

Remko 

• 10-03-2007 1:40 PM In reply to

• Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

Ja er zijn vervalsingen in omloop ,Volgens mij stonden er ook foto's op het forum hiervan .

maar het kan zijn dat dit op het oude forum was.

Als je een niet werkend setje koopt mag de prijs wel heel laag zijn jij weet niet of het alleen aanhet draadje ligt of aan het speakertje.

suc 6

Page 1 of 1 (6 items)