in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 08-20-2007 10:56 AM by Dymph. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-20-2007 9:36 AM

• Dymph
    • Not Ranked
    • Joined on 08-20-2007
    • Posts 2
    • Bronze Member

Beolab8000

Hallo

Ik heb 2 Beolab 8000 speakers en wil graag weten hoe de stand moet zijn voor rechts en links.

Ik zie een klein knopje onder achterin waar drie standen mogelijk zijn

Kan iemand mij vertellen wat de bovenste, de middelste en de onderste stand betekenen.

Helaas heb ik geen gebruiksaanwijzing vandaar mijn vraag

Alvast bedankt voor de moeite

Dymph 

• 08-20-2007 10:09 AM In reply to

Re: Beolab8000

dat kun je toch gewoon horen,met je balance knop naar links en rechts.

• 08-20-2007 10:56 AM In reply to

• Dymph
    • Not Ranked
    • Joined on 08-20-2007
    • Posts 2
    • Bronze Member

Re: Beolab8000

Een van die boxen is kapot en die hebben we voor 450 euro laten repareren. Ze hebben de voedingsmodule /output ampl. vervangen en langdurig getest. Na een dag deed hij het niet meer dus ben ik aan het kijken wat er nou verkeerd kan zijn. Het rode lampje (stroomvoorziening) brand wel maar het groene niet meer. Het is de linker box De rechter werkt perfect en die kan ik inderdaad sterker of zwakker maken met de balance
    Ik heb ook de bedrading gecontroleerd en die is in orde Ze zijn momenteel met vakantie maar we gaan zeker weer terug.

Enfin bedankt voor je reactie ik weet inmiddels hoe die knopjes moeten staan en die stonden goed. dus wat het kan zijn dat die voedingsmodule het weer begeven heeft na een dag moeten ze daar maar weer uit gaan vinden.

Groetjes

Dymph 

Page 1 of 1 (3 items)