in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-18-2007 2:02 PM by Beobuddy. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-17-2007 2:14 PM

    • Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

    Beovision 3 STB

    Technisch vraagje:

    Op mijn Beovision 3 is een STB met 1 IR oog aangesloten waarmee ik mijn satreceiver bedien.

    Nu lees ik dat je ook een 2de IR parallel op dezelfde ingang kan plaatsen. Kun je dan met deze 2de IR, bv. een dvd speler bedienen?

    En hoe moet je die dan configureren, of moet je de hiervoor de aparte DVD controller aanschaffen en is die 2de IR enkel voor het gebruik bij installatie van een 2de decoder. 

    Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

  • 04-17-2007 4:08 PM In reply to

    Re: Beovision 3 STB

    Ik zou er niet aan beginnen. Het is hiervoor niet bedoeld.

    En ik denk ook niet dat je hem zo kan configureren in je menu. 

  • 04-18-2007 2:02 PM In reply to

    Re: Beovision 3 STB

    Het is mogelijk om 2 sat-receivers of een combinatie van een sat (DVB-S) met een digitale kabel (DVB-C) receiver te bedienen.

    Alles hangt natuurlijk af van de STB-C tabel die in je Beovision zit. Deze is eventueel te actualiseren met de latere type types.

    Door bij connections bij de ene scart "Sat" te kiezen en vervolgens de juiste type ontvanger, kun je met het de andere scart-ingang ook een SAT(Vaux)  instellen.

    Dus je kan met 1 IR-uitgang 2 op scart-ingangen aangesloten ontvangers bedienen.

    Beide ontvangers kunnen dan onafhankelijk bediend worden.

    Een DVD controller is een ander geval. Die zijn echt alleen bedoeld voor bepaalde DVD/HDR spelers en wordt alleen aangesloten op en scart-ingang.

Page 1 of 1 (3 items)