in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-25-2007 11:06 PM by DorsetArms. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-23-2007 1:50 AM

    STB Controller en Samsung

    Ik heb op mijn Avant RF 28 een Samsung stb aan scart hangen. Via de STB Controller kan ik hem met de Beo4 bedienen. Wanneer ik op DTV druk, gaat de bediening prima. Echter, het komt voor dat hij niet op de cijfertoetsen reageert. Alles werkt behalve rechtstreeks naar een kanaal gaan door de cijfertoetsen. Wanneer de Avant een keer uit is geweest werkt het soms weer wel. Er is geen regelmaat in te ontdekken. Kent iemand dit probleem?

    Overigens is de software door een officiële dealer ingebouwd, niet door mezelf. Wink

     

    You do not own B&O, it owns you!

  • 07-24-2007 10:27 AM In reply to

    Re: STB Controller en Samsung

    Aha! Ik ben er achter door een tip op het forum voor digitale televisie.Big Smile

    Het schijnt een bekend probleem bij deze Koreaanse decoder te zijn. Spanning eraf halen is niet genoeg. Je moet eerst de scart losmaken, dan een paar minuten spanning eraf, scart weer aansluiten en spanning erop. En het werkt weer.

    Een andere tip op dat forum heb ik ook opgevolgd. Ik heb mijn toch al niet goedkope scarts vervangen voor Mastercables met vergulde stekkers. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Jeetje wat een verbetering! Mijn digitaal beeld was eerst ietwat wazig, net als je videobeeld wanneer je picture soften koos. Het analoge beeld was veel helderder, maar nu niet meer. Beeld knalt van het scherm! Een aanrader! Stick out tongue

     

    You do not own B&O, it owns you!

  • 07-25-2007 2:34 PM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: STB Controller en Samsung

    Wat kost zo'n scartkabel?
  • 07-25-2007 11:06 PM In reply to

    Re: STB Controller en Samsung

    De kabel van 1.5 meter was 29.95 euro en die van 5 meter 49.95 euro. Deze prijzen liggen net iets onder die van Oehlbach bij MediaMarkt.

    You do not own B&O, it owns you!

Page 1 of 1 (4 items)