in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-18-2011 3:25 PM by beocool. 12 replies.
Page 1 of 1 (13 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-16-2011 1:40 AM

    Beolit 12, wat is dit voor iets......

    verder geen commentaar, maar kan iemand me uitleggen hoe dit past in het B&O gamma??

    http://techcrunch.com/2011/11/15/bang-olufsens-new-beolit-12-speaker-dock-preps-for-the-holidays/

     

  • 11-16-2011 2:11 AM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    Het is een portable speaker, handig voor onderweg, hobby ruimte, draadloos of bedraad aan te sluiten.

    Denk aan de succesvolle A8 earphone die ook veel gebruikt wordt bij niet B&O gadgets!

     

    LET US PLAY WITH B&O

  • 11-16-2011 8:14 AM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    Mijn hemel wat een spuuglelijk ding. Absoluut B&O onwaardig. Mijn eigen zelfbebouwde kistradiootje ziet er heel wat beter uit.

  • 11-16-2011 6:49 PM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    Laat zien die radio van je...

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 11-17-2011 6:30 AM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    Mijn (eerste) kistradio (eigenlijk een bleutooth speaker) kun je hier zien (ik ben coinman63)

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469179/31

  • 11-17-2011 1:49 PM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    muntbeoman:

    Mijn (eerste) kistradio (eigenlijk een bleutooth speaker) kun je hier zien (ik ben coinman63)

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469179/31

    Sh1T man, dacht dat je een grapje maakte! Geweldig, misschien dat ik er ook een ga maken....

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 11-17-2011 3:08 PM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    Hier nog wat meer plaatjes:

    http://gizmologia.com/2011/11/beolit-12-altavoces-portatiles-airplay/beolit-12_6

  • 11-17-2011 5:05 PM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    Wil iemand alsjeblieft zeggen dat dit een mislukt grapje is. Dat plastic klepje, dat lintkabeltje en die wazige stekker. Het ziet er gewoon niet uit. Een pak wasmiddel van boven. Kijkend naar mijn BeoSound 3 met zijn verfijnde aluminium afwerking, naadloos design, nergens een oneffenheidje te bekennen. Zelfs als het een goedkopere versie van de Bang en Olufsen producten moet worden kan dit veel beter. Dan heb ik nog liever een Bose Sounddock. Of wat dacht je van een +Knob Anaconda (kickstarter.com). Die heb ik in ieder geval meteen besteld.

  • 11-18-2011 10:08 AM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    Aluminium is allemaal wel leuk en aardig,maar niet voor een draagbare radio.

    Als je naar de beosound 3 kijkt zit er al een krasje op.

    Van mij mag ie wel van platic zijn (mooi voor op vakantie) als hij maar tegen zand en een stootje kan!

  • 11-18-2011 10:44 AM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    koning:

    Aluminium is allemaal wel leuk en aardig,maar niet voor een draagbare radio.

    Als je naar de beosound 3 kijkt zit er al een krasje op.

    Van mij mag ie wel van platic zijn (mooi voor op vakantie) als hij maar tegen zand en een stootje kan!

    Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb geen moeite met de krassen en deukjes op m'n Rimowa koffer.

    Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

  • 11-18-2011 12:05 PM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    Eerst maar eens in het echt zien. Dit kan een vroege uitvoering zijn waarbij nog niet alles is zoals bij de uiteindelijke uitvoering.

  • 11-18-2011 12:21 PM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    beocool:

    koning:

    Aluminium is allemaal wel leuk en aardig,maar niet voor een draagbare radio.

    Als je naar de beosound 3 kijkt zit er al een krasje op.

    Van mij mag ie wel van platic zijn (mooi voor op vakantie) als hij maar tegen zand en een stootje kan!

    Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb geen moeite met de krassen en deukjes op m'n Rimowa koffer.

     

    Dan heb je zeker ook geen moeite met krasjes in je beosound 3 Yes -  thumbs upStick out tongue

     

  • 11-18-2011 3:25 PM In reply to

    Re: Beolit 12, wat is dit voor iets......

    koning:

    beocool:

    koning:

    Aluminium is allemaal wel leuk en aardig,maar niet voor een draagbare radio.

    Als je naar de beosound 3 kijkt zit er al een krasje op.

    Van mij mag ie wel van platic zijn (mooi voor op vakantie) als hij maar tegen zand en een stootje kan!

    Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb geen moeite met de krassen en deukjes op m'n Rimowa koffer.

     

     

    Dan heb je zeker ook geen moeite met krasjes in je beosound 3 Yes -  thumbs upStick out tongue

     

    Ik heb geen Beosound 3, maar zou er niet heel veel moeite mee hebben als daar inderdaad krasjes op zouden ontstaan. Bij mijn vaste apparatuur heb ik daar wel moeite mee. Wink

    Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

Page 1 of 1 (13 items)