in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-07-2012 3:15 PM by casperfalden. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-04-2011 4:04 AM

    Hvidt højttalerstof

    Hej

    Jeg har i et stykke tid ledt efter hvidt højttalerstof til ombetrækning af et sæt Beovox 5000 men har ikke kunnet finde noget stof der kommer tæt nok på det originale i struktur/vævning og tykkelse. De fleste stoffer havde en helt forkert struktur og var meget tykkere end det originale.

    Er der nogen der har fundet en god leverandør af hvidt højttalerstof?

    Hilsen Casper
  • 11-08-2011 7:10 PM In reply to

    Re: Hvidt højttalerstof

    Hej

    Har du prøvet 'akustikstoff.com' ..? Et tysk firma som har et stort udvalg af højttalerstof i mange farver og strukturer.

    Hilsen Steffen

  • 11-19-2011 11:54 AM In reply to

    Re: Hvidt højttalerstof

    Hej. Tak for svaret. Jeg har fundet en gennem den blå avis og hun sendte et billede af noget der virkede til at være det helt rigtige stof. Jeg vil prøve at få en prøve tilsendt og så skriver jeg herinde om det er det rigtige, så andre kan få glæde af det.
  • 01-04-2012 2:13 PM In reply to

    • riis
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-01-2007
    • Denmark
    • Posts 152
    • Bronze Member

    Re: Hvidt højttalerstof

    Hej

    Faldt lige over din tråd. Prøv at kig på http://www.wilmslow-audio.co.uk/grille-cloth-347-p.asp. Hvis du sende dem en mail, kan du gratis få tilsendt stofprøver.

    /riis

  • 01-07-2012 3:15 PM In reply to

    Re: Hvidt højttalerstof

    Hej Riis

    Mange tak for dit svar. Jeg har pt ikke brug for stoffet alligevel, da det lykkedes mig at reparere det originale så det faktisk er helt usynligt - men hvis det en dag stikker mig at stoffet SKAL have samme farve spm mit anlæg er det helt sikkert noget jeg vil overveje.

    Mvh Casper
Page 1 of 1 (5 items)