in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-23-2011 5:48 AM by mhw. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-21-2011 6:52 PM

    LC2 & Sparepærer? On/Off funktion måske?

    Hej, 

     

    Jeg har en del Light Controllers liggende og en af dem ville jeg gerne bruge til at tænde og slukke en PH Kogle i loftet. Det virker sådan set også fint nu, problemet er bare at det kun virker med en 300W glødepære, jeg har købt en megaman 80W (Kæmpestor fatning) som bruges i koglerne men nu er der slet ikke noget der virker så længe lysdæmperen er tilsluttet, end ikke tænd/sluk på kontakten.

    Er der en mulighed for at frakoble dæmpningen og bare bruge dæmperen som en slags on/off kontakt via Beo4?

    Alternativet er vel at hive LC2eren af og bruge kontakten i væggen.. 

    /Kasper

     

     

  • 08-23-2011 5:48 AM In reply to

    • mhw
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 06-29-2007
    • Norway
    • Posts 207
    • Gold Member

    Re: LC2 & Sparepærer? On/Off funktion måske?

    Hei!

     

    Jada, det skal være mulig å sette LC2 til å kunne slå av og på... Bruksanvisningen min er på Nederlandsk (av alle ting!), men såvidt jeg skjønner er måten å gjøre det på med Beo4 slik:

    Trykk LIGHT og så LIST til det står SETUP i displayet. Trykk så 0 og så LIST igjen til det står STORE i displayet og deretter GO etterfulgt av 3. Da skal den være innstilt på kun av og på. For å få tilbake dimmefunksjonen skal du gjøre det samme som over, bare trykke 4 istedenfor 3 helt til slutt.

    (Hvis du har en Beolink 1000 skal du trykke: LIGHT - GOTO - 0 - STORE - 3/4)

    Mine LC2 ligger foreløpig i eskene sine, så jeg får ikke testet det selv, men prøv!

     

    Magnus

Page 1 of 1 (2 items)