in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-10-2011 1:02 PM by svendsenstefan. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-18-2011 5:20 PM

    Problemer med billedkvaliteten på BV10-46

    Hej,
    I forbindelse med at jeg i dag prøvede at finde de Boxer kanaler der angiveligt skulle kunne modtages gratis de næste to uger er jeg måske kommet til at gøre et eller andet forkert. Jeg fandt ikke Boxer kanalerne, til gengæld er billedkvaliteten på mine "gamle" DVB-T kanaler nu meget grynet. Jeg mener ikke jeg har ændret noget som helst, så jeg er ikke sikker på at problemet nødvendigvis er kommet som følge af min kanalsøgning.
    Diverse overlay grafik såsom programguiden, programinfo og hovedmenuen (den der kommer når man trykker "menu" en gang) er også grynet, men Tekst-TV og TV-OPSÆTNING menuen (der kommer når man trykker "menu" to gange) står helt skarpt. HDMI indgangen er også fin.
    Jeg har prøvet at slukke og tænde TVet igen men det giver ingen forskel.

    Har nogen mon en ide til hvad der kan være galt?

    /Stefan

  • 04-19-2011 11:20 AM In reply to

    • berit
    • Not Ranked
    • Joined on 02-24-2008
    • Posts 17
    • Gold Member

    Re: Problemer med billedkvaliteten på BV10-46

    Har Du kopplat antennen rätt? (Antenningång DVB-T/C)

    ,

  • 06-10-2011 1:02 PM In reply to

    Re: Problemer med billedkvaliteten på BV10-46

    Til interesserede: Problem løst!

    Har haft besøg af en tekniker der installerede opdateringer til samtlige moduler i TVet (DVB-HD modul, lyd modul etc.). Derefter var billedkvaliteten OK igen. Teknikeren mente at problemet måske kunne skyldes at DVB-HD modulet var gået over til at bruge RGB i stedet for HDMI, men kunne ikke se noget galt i opsætningen. En nulstilling af TVet havde sikkert også rettet problemet.

    /Stefan

Page 1 of 1 (3 items)