in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-18-2011 1:46 PM by WildL. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-17-2011 12:41 PM

    • WildL
    • Not Ranked
    • Joined on 04-17-2011
    • Posts 10
    • Bronze Member

    Mit første B&O anlæg (Beosystem 5500)

    Hej

    Jeg er studerende og skal ud og investere i et nyt anlæg og jeg er faldet over et tilbud på et Beosystem 5500 med et sæt Beovox MC120.2 højtalere hos en privat sælger.

    Jeg har altid været forelsket i B&O og vil nu altså gerne have et ordentligt anlæg! Jeg vil gerne høre jeres mening om dette anlæg, om det er en god idé at investere i det og hvad man skal betale for et userviceret anlæg af denne type?

    Systemet inkluderer, Beomaster 5500, Beogram CD5500, Beogram 5500 Pladespiller(ved ikke hvad den hedder), Beocord 5500, MCP 5500, Beolink 1000 remote og som nævnt et sæt Beovox MC120.2.

    Ifølge sælger, så spiller alle dele af anlægget. Dog hænger CD spilleren lidt og  Beovoxhøjtalerne er "mørnet" i skumophænget, ellers skulle der ikke være noget i stykker. Er der noget man skal kigge specielt efter? Kan højtalerne være yderligere i stykker?

    Jeg tror man kan sætte 4 højtalere til anlægget? Derfor har jeg også kigget på et sæt Beovox M150, som også er i stykker i skumophænget, kan disse anbefales til at spille sammen med de andre beovox? Og hvad skal man give for dem?

    Vil selvfølgelig være ked af ubehagelige overraskelser, så alle gode råd er velkomne. Synes jeg har læst meget om anlægget, men mangler måske lige de sidste gode råd for at kaste mig ud i det :D

     

    Mvh

    Søren

     

  • 04-17-2011 2:44 PM In reply to

    Re: Mit første B&O anlæg (Beosystem 5500)