in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-01-2010 6:44 AM by Karel Uyttendaele. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-30-2010 9:13 AM

Hoe werkt Lutron met beo4????????

Wie kan met uitleggen hoe het precies werkt en wat het ongeveer kost??

Ik heb diverse lampen die met stekker in stopcontact werken. Aan het draad zit knop voor aan/uit. Hoe krijg ik nu deze stekker aangesloten op een lutron inbouw? Waar blijft de stekker???

Andere lampen gaan uit dmv gebruik inbouwschakelaar? Passen alle lutron schakelaars hierin??

Ik zie soms ook Bossdim of LC2 langskomen? Wat is dit??

Genoeg vragen die waarschijnlijk weer meer vragen oplevert.

• 10-01-2010 2:38 AM In reply to

Re: Hoe werkt Lutron met beo4????????

Hallo, de lutron is er nu nog alleen voor inbouw als je er schemerlampen op aan moet sluiten dan heb je dat ding los liggen ergens en moet je erheen met je schemerlamp kabel dat is niet echt een mooie oplossing maar zou kunnen met opbouwrand ofzo.

Ik heb zelf enkele bosdimmers gehad die werkten prima maar begonnen na een tijdje allemaal te flikkeren .

Ik heb nu de oude originele lc2 op elke lamp en die zijn geweldig ook icm een plasma scherm als je het plasma safe printje erinzet .

werkt met beo 4 en beo 5 

grt carl

• 10-01-2010 6:44 AM In reply to

Re: Hoe werkt Lutron met beo4????????

Lutron heeft van hun Rania dimmers een versie waarmee je die via Beo4/5 kan bedienen... werkt idem als LC2. De Rania versie is echter bestand tegen een hogere weerstand en is ook in staat om electronische transormatoren te dimmen.. Maw... een betere (en duurdere) vervanger voor de LC2!

Uw B&O dealer kan je meer uitleg geven.. en leveren

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

Page 1 of 1 (3 items)