in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-12-2010 4:52 AM by koning. 12 replies.
Page 1 of 1 (13 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-03-2010 4:08 AM

    BV 9 gaat steeds uit !!

    Heren,

    mijn BV 9 gaat sinds ik hem heb elke keer na +/-30 minuten uit zich zelf uit.

    ik kijk niet veel tv maar als ik kijk wordt ik er gek van.

    nu heb ik al heel druk zitten zoeken op het WWW maar kan er niets over vinden.

    het zal wel een instelling zijn ofzo weet een van jullie waar en hoe ik die kan vinden

  • 09-03-2010 4:40 AM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    Vraagt hij niet om een pin code?

  • 09-03-2010 4:42 AM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    Kan ook zijn dat er een timer-off instelling in zit waardoor hij automatisch afschakelt...

  • 09-03-2010 5:06 AM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    Best Ernie,

     

    zoiets denk ik ook maar waar kan je dat vinden in het menu ?

  • 09-03-2010 6:53 AM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    ik denk ook iets met de pincode .....er zit nl een tijdelijke service stand in .

    Maar goed in dit geval zou ik de/een dealer raadplegen ?

  • 09-04-2010 5:55 AM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    In het geval van de PIN code vraagt de tv om het invoeren van een zelf bedachte pin code of de fabriekscode. Is het een nieuwe BV 9 kan de fabrioekscode er nog in staan. Deze kan de dealer opvragen bij de fabriek. Een zelf bedachte pin code is niet te achterhalen, als het een tweede handse is misschien bij de vorige eigenaar. Anders moet je naar de dealer met gegevens zoals serienummer en bewijs van aankoop. Hij kan dan een speciale code aanvragen waarmee je weer toegang krijgt.

  • 09-04-2010 3:34 PM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    Het hoeft overigens niet de Pincode in de BeoVision 9 te zijn. Als er ergens in het linksysteem (indien aanwezig) een product zit dat om Pincode vraagt (ook producten in linkkamers), zal het hele systeem om de zoveel tijd een Hard Stand-By krijgen en uitgaan!

  • 09-04-2010 4:24 PM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    beste Blacktrix,

     

    ik heb een linksysteem met met de bm/s5 beosound 9000 alles netjes gekocht de bm 5 met pincode de rest draaid zo

    weet jij wat ik er kan doen de tv gaat elke 30 minuten uit.

  • 09-05-2010 12:19 PM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    Vraagt de BeoSound 9000 eventueel om pincode. Dit moet per apparaat worden ingevoerd. Dus als er bijvoorbeeld Radio wordt gekozen en de BeoSound vraagt om PIN, dan moet je dit invoeren via het toetsenbord van de BeoSound 9000! Dat kon wel eens de oorzaak zijn. Knippert de LED van één van de producten?

  • 09-05-2010 12:54 PM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    Als test zou je even je ML stekker uit de achterkant van de tv kunnen halen , alleen om te kijken of de klacht dan is opgelost  ?

  • 09-05-2010 3:22 PM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    HarleyD:

    Als test zou je even je ML stekker uit de achterkant van de tv kunnen halen , alleen om te kijken of de klacht dan is opgelost  ?

    Dat zou ook mijn volgende tip zijn geweest, je was me net voor Smile

     

  • 09-12-2010 4:30 AM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    Ook geprobeerd maar lost het niet op, verhaal wordt nu nog gekker.Als hij uitgaat is het om de 30 min, maar soms doet hij het ook gewoon een/twee uur en gaat dan weer om de 30 minuten uit.Devil

    inmiddels mijn dealer gecontact en die kijkt met zijn TDer van hem wat er moet gebeuren of wat er mis is ( lees misschien heb ik wel aan een knopje gezetenIck!

  • 09-12-2010 4:52 AM In reply to

    Re: BV 9 gaat steeds uit !!

    (lol) toch niet aan het rode knopje gezeten,want dan is de oorzaak bekentStick out tongue

Page 1 of 1 (13 items)