in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-09-2010 3:56 PM by DoubleU. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-03-2010 10:51 AM

    playstation 3 aanzetten.

    Wie helpt

    Ik heb een playstation 3 aangesloten op  mijn bs3. 

    Hiervoor heb ik een dongel gebruikt van nyko en daar het oogje opgeplakt (nieuwe ps3 heeft zelf geen infrarood meer).

    Alles werkt, kan ook met de beo5 de X bar bedienen, alleen kan ik hem niet met de beo 5 aanzetten.

    Hij reageerd niet als ik hem aanzet. Ik moet hem handmatig aanzetten.

    Is er iemand die hier ervaring mee heeft en het opgelost heeft

    Aad

  • 01-04-2010 2:00 AM In reply to

    Re: playstation 3 aanzetten.

    volgens mij heeft de ps3 nooit een infrarood oog gehad.

    Maar het probleem wat je heb is volgens mij niet op te lossen.

    Want de blutooth werkt pas als de ps3 aanstaat, ik heb zelf ook dat probleem.

    als een computer uit staat werken de usb poorten ook niet.

    mooitse zal zijn als sony een update maakt dat de usb poort aan blijft in de standbij stand

  • 01-05-2010 10:08 AM In reply to

    Re: playstation 3 aanzetten.

    Werken de draadloze controllers niet over bluetooth? Wanneer ik mijn logitech draadloze controller aanklik gaat de PS3 ook gewoon aan vanuit stand-by.

  • 01-07-2010 4:08 PM In reply to

    Re: playstation 3 aanzetten.

    De originele controllers van Sony werken middels Bluetooth, die wel de ps3 vanuit standby aan kunnen zetten (middelste ps toets indrukken)

    De USB Dongles van ondermeer Nyko werken op de USB poort en hebben een eigen infrarood abje.

     

    Let op dat je niet gaat experimenteren met andere willekeurige ir-dongles, want die ziet je ps3 niet. 'k Heb hier nog een paar liggen.

    Er is op het general forum wel een post geweest van nog "omzetter" die ook door B&O ondersteund wordt. Ik weet nietzo even welke dat ook al weer was.

  • 01-08-2010 3:49 PM In reply to

    Re: playstation 3 aanzetten.

    Ik heb gelezen dat het dus niet wil met de Beo 5. Dit is jammer want mijn ps3 staat in een andere ruimte dan mijn woonkamer dus zal hem handmatig aan moeten zetten.

    Bedankt voor de info allemaal

    groet

    Aad

  • 01-09-2010 2:51 AM In reply to

    Re: playstation 3 aanzetten.

    het maakt niet uit of het de beo4 of 5 is je moet de ps3 handmatig aanzetten of met de joystick, want  anders werken de usb poorten niet voor de infrarood

  • 01-09-2010 3:56 PM In reply to

    Re: playstation 3 aanzetten.

    Is de RE_BL adaptor misschien iets voor je?

    http://forum.beoworld.org/forums/t/31201.aspx

     

Page 1 of 1 (7 items)