in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-28-2009 2:23 PM by Kj_Beo. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-26-2009 3:45 PM

• Kj_Beo
    • Not Ranked
    • Joined on 10-26-2009
    • Posts 4
    • Bronze Member

Dolby/Dig. surround in BV3

Hallo,

Ik ben in het bezit van een BV3-32 uit 2004 welke ik uit wil breiden met een dolby (digital) surround module.

Is deze zomaar achteraf te plaatsen of moet hiervoor nog software worden gewisseld oid?

Mocht iemand trouwens nog een geschikte module hiervoor te koop hebben, dan hoor ik dit graag (zijn nieuw niet meer te koop geloof ik)

M.vr.gr

• 10-26-2009 4:26 PM In reply to

Re: Dolby/Dig. surround in BV3

kun je achteraf in bouwen, en gelijk software update doen.

• 10-26-2009 4:26 PM In reply to

Die zijn zeker nog wel te koop bij een dealer, maar let wel op de sw versie dit is belangrijk voor DTS module.

Alles onderdelen zijn een lange tijd nog te bestellen bij een dealer, dus maak je niet druk.

• 10-26-2009 8:07 PM In reply to

Onderdelen voor een bv-3 zal je nog wel kunnen kopen,maar dat dit nakopen van opties nog kan?Ik heb ooit zo een dts module voor een beocenter-1 nieuw willen nakopen,meer dan 500 euronen aub!Heb me dan maar een 2de hands aangekocht,100 euronen.

• 10-28-2009 1:54 PM In reply to

Ik heb de surroundmodule er meteen bij de koop laten in zetten, de prijs weet ik niet meer, maar het is het zeker waard! Je zal dan wel uit de afdekkap een stukje moeten uitbreken, voor de aansuiting van de speakers.(is reeds voor gedrukt)      Ik heb zelf later nog een master-link module er in gezet, was best wel te doen, succes..

• 10-28-2009 2:23 PM In reply to

• Kj_Beo
    • Not Ranked
    • Joined on 10-26-2009
    • Posts 4
    • Bronze Member

In ieder geval dank voor de tips.

Ik heb deze televisie ook nieuw gekocht maar had destijds geen interesse in surround dus toen niet laten plaatsen helaas.

Ga eerst maar eens op zoek naar een gebruikte module, ik zag in een oude prijslijst dat ze nieuw ca 400 Euro kosten. Daar koop je tegenwoordig bijna een complete BV3-32 voor incl de module..

Page 1 of 1 (6 items)