in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-18-2009 11:02 AM by MikaelB. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-18-2009 5:51 AM

ME/LS 6000 kompatibel DVB-T/C boks

hej

jeg har et ældre B&O fjernsyn fra 90'erne (tror det er ME/LS6000 - har kun et scartstik) som jeg påtænker at smide op i sommerhuset og skal i den forbindelse også bruge en DVB tuner til alle de nye kanaler man nu kan modtage. Fjernbetjeningen er den smalle type med en lille skærm i toppen - jeg ved ikke hvad den hedder, men den er superfed og jeg vil så gerne kunne bruge den sammen med DVB tuner boks.

Udfra andre inlæg her i forummet kan jeg se at Triax HD-405 skulle være kompatibel med B&O, men vil den også virke med mit TV/fjernbetjening? er i evt. bekendt med andre DVB tunere som også er komaptible?

Jeg påtænker at tegne et abonnement ved Boxer TV, men de nævner ikke rigtig noget om deres bokse er B&O kompatible.

på forhånd tak

michael

• 10-18-2009 11:02 AM In reply to

• MikaelB
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 04-17-2007
    • Herning, Denmark
    • Posts 191
    • Founder

Re: ME/LS 6000 kompatibel DVB-T/C boks

For at kunne styre en DVB turner (STB-boks) skal b&o tv'et have indbygget en STB-controler. Mange nyere B&O tv har en sådan indbygget fra leveringen. Et ME6000 har ikke og jeg tror ikke der kan indbygges en.

Prøv at finde ud af hvilket tv det rent faktisk er du har, der må være en mærkat bag på tv'et et sted.

/MikaelB

Page 1 of 1 (2 items)