in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 11-27-2009 4:16 PM by PeZ. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-25-2009 5:16 PM

• PeZ
    • Not Ranked
    • Joined on 09-25-2009
    • Posts 16
    • Bronze Member

Passive højttalere i surroundsoundsystem

Hej beoworld

Jeg er blevet meget facineret af BEO-verdenen og er så småt begyndt at kigge efter B&O produkter som passer ind i min stue. Efterhånden har jeg suget en del info fra dette forum, men nu kommer turen til jeg selv har et spørgsmål:

Mine tanker går på at få lavet noget surroundsound i mit hjem, men når jeg ser forskellige højttalersystemer der består af B&O, er altid med anvendelse af aktive højttalere.

Da jeg er studerende og bor i en lille vesterbrolejlighed er jeg interesseret i at vide; om det er holdbart at have passive højttalere i et surround system??

- havde i tankerne at anskaffe nogle Beovox RL 1000 og anvende som baghøjttalere.

Dog faldt jeg over et sted på forummet at man ikke kan koble passive højttalere til mx8000(alternativt vil jeg bare køre det over min reciver), hvis dette er korrekt, findes der nogen nem løsning ?

• 09-28-2009 7:39 AM In reply to

• ChrDH
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Denmark
    • Posts 493
    • Founder

Re: Passive højttalere i surroundsoundsystem

Hej

Sorroundsound: Enten skal du have et B&O tv med sorroundsound processor (eks et BEovision Avant) eller også skal du køre det hele over en anden (denon, nad eller lign) sorroundsoundforstærker.