in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 08-23-2009 9:49 AM by amvanelten. 15 replies.
Page 1 of 1 (16 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-15-2009 4:43 AM

MP3 afspelen

Ik ben in het bezit van een beosystem 3, gelinkt naar de slaapkamer naar een MX4000. Televisie heb ik via canaldigital icm een Topfield 7710 hdpvr.

De topfield heeft de mogelijkheid om MP3 af te spelen. Hier begint het probleem. De topfield speelt de MP3 wel af maar er komt geen geluid uit in de kamer waar ik twee beolab 1 en twee beolab 8000 heb staan. Op mijn slaapkamer waar de MX 4000 staat heb ik wel geluid en speelt hij alle mp3's wel af. De topfield heb ik met een hdmi kabel aangeloten op mijn system 3.

Als ik gewoon opgenomen programma's bekijk heb ik wel gewoon geluid het probleem is alleen met afspelen van mp3's.

Wie kan mij helpen

BVD

A.M. van Elten

• 08-15-2009 8:10 AM In reply to

Re: MP3 afspelen

hoe zit de tf aangesloten op de BS3

• 08-15-2009 10:23 AM In reply to

De topfield is met een hdmi kabelaangesloten op de bs 3

• 08-15-2009 12:10 PM In reply to

volgens mij moet je dan ook nog analoog aansluiten voor het geluid en de link kamers

• 08-15-2009 3:41 PM In reply to

Het probleem heb ik niet in de link kamer, daar werkt het normaal alleen rechtstreeks vanuit de bs3 werkt het niet naar de boxen. Dus de BS3 stuurt het geluid wel naar de link kamer maar niet naar de woonkamer waar de boxen rechtstreeks op de BS 3 zijn aangesloten.

• 08-16-2009 3:53 AM In reply to

geluid van de tv doet het wel dan , alleen mp3 niet.

wat is de instelling in het bs3 menu.

ik heb eigenlijk nog nooit mp3 afgespeeld op de tf, doe dat via de PS3 of de BM1

• 08-16-2009 5:33 AM In reply to

De Topfield is aangeloten op AV2

Bron DTV

Autom. instellen            - nee

Timer recorder               -nee

HDMI                              -A

Geluids ingang               -HDMI

YPBPR                             -nee

Alles werkt gewoon alleen mp3 afspelen werkt niet. De topfield speelt ze wel af maar geen geluid in de kamer, wel in de linkkamer.

Ik ben N.L. van plan om een media center aan te sluiten op mijn bs3 maar als dit niet nog werkt heb ik ook het idee dat de mediaplayer het zelfde probleem gaat geven.

• 08-16-2009 5:44 AM In reply to

volgens mij heb je nog oude fw erin zitten

ik heb nl geen YPBPR staan maar geluidsingang HDMI

en zo als ik aal zei heb ik een ps3 eropzitten metmediacenter en die werkt perfect ook ic met de beo4 en 5

• 08-16-2009 6:28 AM In reply to

ik heb ook Geluidsingang -HDMI. En ook YPBPR

maar het klopt dat er nog een fw update gedaan moet worden. Maar is dat het probleem ook dat hij geen mp3 afspeelt.

Vraagje wat is een ps3

• 08-16-2009 6:44 AM In reply to

playstation 3

met bluerayspeler

• 08-16-2009 12:18 PM In reply to

heb je de humax zowel met hdmi als wel analoog aangesloten (ivm doorsluizen geluid naar linkkamers)?

hoe staat de dvb ingesteld mbt het doorgeven van audiosignalen? PCM? bitstream?

• 08-22-2009 3:20 AM In reply to

Sorry voor de late reactie maar ben alleen in de weekends thuis.

Maar het is geen HUMAX maar een Topfield. In de link kamer heb ik geen probleem het is alleen als de bs3 het geluid rechtstreeks naar de boxen moet sturen.

Audiosignalen heb ik beide geprobeerd maar was ook geen oplossing. Ik heb hem nu op bitstream staan.

• 08-22-2009 3:37 AM In reply to

waarschijnlijk moet bij de huidige instelling de BS3 voor de conversie van het MP3 formaat (of één van de andere gecomprimeerde formaten) naar PCM verzorgen. Echter de aangeboden formaten kunnen blijkbaar niet door de BS3 geconverteerd worden.

Indien de audioformaat via HDMI echter als PCM bij de BS3 worden aangeboden, dan worden ze wel weergegeven door de BS3

• 08-23-2009 6:51 AM In reply to

Maar hoe kan het dan dat in de link kamer het geluid wel word weergegeven en alle mp3 's wel gewoon te horen zijn.

Ik heb de Topfield omgezet naar PCM maar geen geluid in de Kamer.

• 08-23-2009 7:05 AM In reply to

kijk bij option - sound - sound system: wat wordt hiet aangegeven?

heb je de Topfield ook analoog aangesloten?

• 08-23-2009 9:49 AM In reply to

Ik heb de topfield niet analoog aangesloten Audio kan ik ook op bitstream zetten.

Maar ik ben er achter gekomen dat als ik mp3's afspeel met een bitverwerkingssnelheid van 320kbps dan doet hij het wel en met een bitverwerkingssnelheid van 80 kbps doet hij het niet. het komt waarschijnlijk dat die mp3's te klein zijn.

Page 1 of 1 (16 items)