in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-11-2007 4:37 PM by beologisch. 20 replies.
Page 1 of 1 (21 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-02-2007 2:47 PM

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    BeoSound 6 eerste foto

    Hierbij de eerste off. foto van BeoSound 6 Smile

     

    BeoSound 6

    4 Gb geheugen, wordt geleverd met Earphones en lederen tas.

    Meer details volgen.

     

  • 06-02-2007 3:00 PM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Ziet er wel aardig uitSmile
  • 06-03-2007 4:02 AM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar de prijs.
  • 06-03-2007 8:47 AM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    eduard:
    Prijs zal zijn rond de 625 euro.....

    Ben erg blij dat deze een display heeft maare 625,- euro Indifferent 

     

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 06-03-2007 9:01 AM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    De nieuwe marktstrategie van B&O!!!
  • 06-03-2007 9:05 AM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    koning:
    De nieuwe marktstrategie van B&O!!!

    Ja maar dit is gewoon insane. Ik zou al niet snel zoveel voor een mp3 speler betalen aangezien er niks boven wma of atrac gaat, maar zelfs als ik dit wel zou doen dan zou ik op zijn minst fatsoenlijke specs willen zien, want 4gb voor deze prijs is echt een lachertje.... 

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 06-03-2007 10:27 AM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Begrijp me goed....dit denken der velen!

     

  • 06-03-2007 12:17 PM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Ah kijk, dat scheelt dan weer met een A8, al geef ik de voorkeur aan mijn eigen oordopjes.

    Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een veredelde ipod nano is. Ziet er verder wel goed uit.

  • 06-03-2007 3:18 PM In reply to

    • Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Voordeel van een B&O player is dat ze wel niet om de minuut (bij wijze vanspreken) veranderen van model zoals Apple wel doet met zijn MP3 spelers.

    Voor de rest ziet het er fantastisch uit.



    Guy 
  • 06-03-2007 3:40 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    > 600 Euro is flinke prijs.

    In vergelijking met deze 'Presidential' mp3-speler van Douglas.J Music Group is het bijna een koopje Smile

     

    en kost 45.000 dollar.

    De behuizing is van naar keuze wit- of geelgoud, en de diamanten waarmee hij is ingelegd kunnen in verschillende patronen worden geplaatst. Aflevering per koerier op iedere plaats ter wereld is bij de prijs inbegrepen. De technische specificaties geeft de fabrikant alleen vrij na betaling van vijftig Engelse ponden, maar gezien de beperkingen van de techniek zullen ze wel niet veel beter zijn dan die van andere high-end mp3-spelers.

    (bron: tweakers.net)  

  • 06-03-2007 3:53 PM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Guy:
    Voordeel van een B&O player is dat ze wel niet om de minuut (bij wijze vanspreken) veranderen van model zoals Apple wel doet met zijn MP3 spelers.

    True, maar daar is B&O ook te klein voor om daaraan mee te doen.

    Desalniettemin, de lay-out van de ipod is al jaren hetzelfde. En er is volgens mij geen andere mp3-speler, die qua bedieningsgemak zo makkelijk werkt. 

  • 06-03-2007 5:16 PM In reply to

    • Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Daar heb je gelijk in.

    Begrijp infeite niet goed waarom B&O met een nieuwe MP3 aankomt.



    Guy 
  • 06-05-2007 8:18 AM In reply to

    • wnannings
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-16-2007
    • Amsterdam, Netherlands
    • Posts 25
    • Bronze Member

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    ik zat al lang te wachten op een nieuwe MP3 speler van B&O en ben dus ook blij dat er een nieuwe uit is. zelf vind ik hem heel mooi maar ik moet eerlijk zeggen dat hij heel veel op de mp3 speler van Samsung lijkt. Ze hebben toch niet weer samengewerkt?
  • 06-09-2007 2:16 AM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Als het een verbouwde samsung is vind ik de prijs die B&O ervoor durft te vragen gewoon schandalig!!

    Het lijkt af en toe wel; we drukken het naampje erop, mensen kunnen daarmee pronken en dokken maar!

    Het echt waar voor je geld is bij zo 'n product dan weer ver te zoeken.

  • 06-09-2007 6:57 AM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    met de nieuwe dvd -harddiskrecorder toch precies het zelfde.....belachelijk!

  • 06-11-2007 10:08 AM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Ziet er leuk uit voor een mp3 speler [in ieder geval beter/robuuster dan een Ipod koetjesreep] technisch geen idee welke waarde hieraan toe te kennen mede omdat ik nooit een mp3 speler gebruikt heb of gebruik? de kids zweren er bij, wel jammer dat de geluidskwaliteit in een zo gecomprimeerd format zo tegen valt, maar wellicht doet B&O dit beter?! evenals de serene,welke in real life, veel mooier is dan op de foto; is dit ook het geval bij deze BS6?!
    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 06-11-2007 11:51 AM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    Ik wil hier als Ipod-fan toch wel even op reageren. Technisch geen idee welke waarde, nog nooit een mp3-speler gebruikt, en toch vind je het jammer dat de geluidskwaliteit zo tegenvalt. Mag ik je eraan herinneren dat de BS4 en de BS3200, opnemen in 128Kb/s.

    Verder is de gebruikersinterface, als ik de foto mag geloven, bijna een kopie van de Ipod. Prima eigenlijk, maar erg origineel a la B&O is het niet.   

     

    Toch nog even een positieve note:

    Persoonlijk vind ik de BS6 echt wel mooi. Wel prijzig, maar goed, als je de BS2 (waardeloos ding) er mee vergelijkt valt het best wel mee. Big Smile

  • 06-11-2007 4:37 PM In reply to

    Re: BeoSound 6 eerste foto

    DoubleU:

    Ik wil hier als Ipod-fan toch wel even op reageren. Technisch geen idee welke waarde, nog nooit een mp3-speler gebruikt, en toch vind je het jammer dat de geluidskwaliteit zo tegenvalt. Mag ik je eraan herinneren dat de BS4 en de BS3200, opnemen in 128Kb/s.

    Verder is de gebruikersinterface, als ik de foto mag geloven, bijna een kopie van de Ipod. Prima eigenlijk, maar erg origineel a la B&O is het niet.   

     

    Toch nog even een positieve note:

    Persoonlijk vind ik de BS6 echt wel mooi. Wel prijzig, maar goed, als je de BS2 (waardeloos ding) er mee vergelijkt valt het best wel mee. Big Smile

     

    Ik ben duidelijk geen Ipod fan [maar eigenlijk van geen enkele mp3 speler] zoals al duidelijk mocht zijn, uiteraard kennen wij nog niet alle specs van de nieuwe BS6, omdat ik de geluidsbestanden in een zo volledig mogelijk format opneem [omdat er door de compressie MP3 toch erg veel verloren gaat bij vele muziekstukken imho] is de genoemde 4 gb idd. erg weinig.

    Muziek bestanden op welke muziekdrager dan ook luister ik bij voorkeur via een goede installatie met goede speakers enidem acoustiek om er van te kunnen genieten, dit is voor mij echt behelpen met een mp3 speler of een eender welke autoradio [acoustiek].

    De MP3 spelers van de kids heb ik uiteraard wel beluisterd, zodat ik mij een mening kan/kon vormen om deze o..hier te kunnen ventileren.dat men de zo geroemde gebruikersinterface bijna copieeerd is niet orgineel maar m.i. wel verstandig, het heeft tenslotte weinig zin het wiel opnieuw uit te vinden als men dit niet kan verbeteren, nietwaar?

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (21 items)