in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-26-2009 4:46 PM by Beobuddy. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-26-2009 11:16 AM

    MX7000 en Beocenter2

    Hoi,

    Even inhaken op de vorige post.

    Ik kan voor op de slaapkamer een MX7000 krijgen en wil nu via deze TV naar bronnen van de Beocenter2(audio) luisteren die beneden staat. Met uitgeschakelde TV/beeldbuis.

    Hoe en middels wat kan ik via de actieve speakers van de MX7000 zelf, naar de bronnen luisteren (N-music, N-radio, radio, CD)van de Beocenter2.

    Op de slaapkamer is reeds een ML kabel aanwezig.

    Alvast dank voor de reactie!

    Eric

  • 01-26-2009 3:56 PM In reply to

    Re: MX7000 en Beocenter2

    Hallo Eric,

     

    Als je een beolink Video aanschaft, dan kun je precies hetgene doen wat jij wilt.

    Aan de ene zijde gaat de ML erin en aan de andere zijde komt een Audio Aux naar de MX7000.

    Als je dan kiest voor een audiobron, dan zal het beeld van de MX7000 uit blijven.

     

    Beobuddy.

  • 01-26-2009 4:33 PM In reply to

    Re: MX7000 en Beocenter2

    Hoi Beobuddy,

    Ik was er eigenlijk van overtuigd een beolink convertor (T1611) aan te schaffen, dus das niet hetgeen ik moet hebben.

    Dank voor je tip.

    zeric

  • 01-26-2009 4:46 PM In reply to

    Re: MX7000 en Beocenter2

    Ikmoet het weer even ophalen. Maar een beolink converter is een module die gebruikt wordt als je bijvoorbeeld een oudere beocenter 9500 met een avant wil verbinden die samen in een ruimte staan.

    Het kan zijn dat als je deze converter gebruikt op de slaapkamer, dat dat ook gaat werken. Wat ik wel weet is dat als je een B&O tv naast de Beocenter 2 gaat zetten en je zowel beeld als geluid wilt distribueren, dat je dan met deze beolink converter niet de videobeelden in de slaapkamer zult krijgen.

    De converter triggert namelijk niet de RF modulator die voor het linknetwerk nodig is om videobeelden te verspreiden.

    Dus om onnodige kosten te vermijden heb je er meer aan om direct een beolink video module aan te schaffen. Deze staan overigens regelmatig op mp. en kosten niet zo veel. 

Page 1 of 1 (4 items)