in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-15-2007 8:04 PM by DoubleU. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-22-2007 1:31 PM

    Niet B&O HDD recorder aansluiten op B&O lcd

    Hallo,

    Wellicht is deze vraag al gesteld op het oude forum, maar toch....

    Hoe sluiten jullie nonB&O HDD recorders aan op een BC6 of BV7. Via scart, componentvideo of HDMI->DVI.

    Ben vooral benieuwd naar de laatste variant. Waar haal je dan de audio vandaan? Of is er een of andere verloopkabel?

    Ik heb mijn Pioneer HDD nu via componentvideo aangesloten op de BC6 en de kwaliteit is goed. Ik word echter ook graag verwend dus als mensen betere ervaringen hebben met HDMI->DVI dan hoor ik het graag.

     Groet

     

  • 06-13-2007 8:45 AM In reply to

    Re: Niet B&O HDD recorder aansluiten op B&O lcd

    Als je een Beovision 7 hebt zal je met verloop kabel van HDMI naar DVI moeten werken.

    B&O is soms niet zo vlot met het aanpassen van producten aan de norm van de tijd....

     

     

  • 06-13-2007 5:29 PM In reply to

    Re: Niet B&O HDD recorder aansluiten op B&O lcd

    Ik heb een BC 6, maar die is net zo bij de tijd als een BV 7.No

    Maar goed, enig idee waar ik een verloop kan vinden inclusief audio uiteraard...... 

     

  • 06-13-2007 6:00 PM In reply to

    Re: Niet B&O HDD recorder aansluiten op B&O lcd

    Denk dat je geen winst zult behalen om een hdd-recorder via hdmi/dvi aan te sluiten. Alleen bij HD-bronnen kun je van maximale resolutie genieten.

    Wil je het toch, dan beter een kabel van hdmi naar dvi, voor het beeld. En voor het geluid, gewoon cinch. (tulpjes) 

  • 06-15-2007 1:13 PM In reply to

    Re: Niet B&O HDD recorder aansluiten op B&O lcd

    Sommige harddiskrecorders skalen toch op naar 720p of 1080i via de HDMI?

     

    In dat geval heeft het volgens mij wel zin hoor.

  • 06-15-2007 8:04 PM In reply to

    Re: Niet B&O HDD recorder aansluiten op B&O lcd

    Het gaat hier om een BC6.

    Upscalende dvd-spelers / recorders hebben alleen zin bij schermen, met een resolutie van 1920x1080. (BV4-50 en BV4-65) Want hier kun je het scherm "native" aansturen. Bij alle andere formaten moet de tv weer een keer scalen, en daar gaat de kwaliteit echt niet van vooruit. De meeste schermen van B&O hebben een resolutie van 1366x768

    Bij echte HD-bronnen is het een ander verhaal. De tv moet dan wel weer scalen, maar de bron is al van nature veel scherper. 

Page 1 of 1 (6 items)