in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-13-2007 8:41 AM by Bingo. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-21-2007 1:22 PM

    Geen beeldvullend breedbeeld...

    Hallo,

    Opeens heb ik met mijn beovision 6 geen beeldvullend breedbeeld. Dat lijkt een woordgrapje maar dat is het niet. Het is opgetreden nadat ik de scart kabels etc. heb verandert. Ik krijg nu alleen met geen mogelijkheid het beeld weer (automatisch) beeldvullend. Wat kan ik doen?  

  • 05-21-2007 4:14 PM In reply to

    Re: Geen beeldvullend breedbeeld...

    volgens de handleiding:

    op de beo4 : "list" indrukken tot je bij "Format" bent en dan op "go" drukken.


  • 05-21-2007 5:14 PM In reply to

    Re: Geen beeldvullend breedbeeld...

    praktic:

    Hallo,

    Opeens heb ik met mijn beovision 6 geen beeldvullend breedbeeld. Dat lijkt een woordgrapje maar dat is het niet. Het is opgetreden nadat ik de scart kabels etc. heb verandert. Ik krijg nu alleen met geen mogelijkheid het beeld weer (automatisch) beeldvullend. Wat kan ik doen?  

    Tijdens format heb je waarschijnlijk de << of >> knop ingedrukt.
    Hiermee komen er 2 zwarte balken aan de zijkant in beeld.
    Het 4:3 beeld is daarmee iets minder vervormd.

    Tijdens BEO4 FORMAT nogmaals op << of >> drukken heft deze zwarte balken weer op.
  • 05-23-2007 1:52 AM In reply to

    Re: Geen beeldvullend breedbeeld...

    Heren,

    Bedankt voor de tips: ik heb weer normaal beeld. Het vervelende van B&O is dat dit soort informatie maar moeilijk voorhanden blijkt te zijn. Nogmaals bedankt: het staat nu in mijn handleiding zodat ik het de volgende keer niet vergeet..

    Groeten,

  • 06-13-2007 8:41 AM In reply to

    Re: Geen beeldvullend breedbeeld...

    Doet deze televisie dan niet bij breedbeelduitzendingen automatisch het juiste formaat kiezen bij breedbeeld?

     

Page 1 of 1 (5 items)