in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-25-2008 11:18 AM by Lazyboy. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-20-2008 6:20 AM

Lintronic - Beovision 3-32./ KISS 3410 med TDC bredbånds TV.

Jeg har dette set-up med en "standard" programering i Lintronic. Og det virker fint fra min Beo 4 !

Med udgangspunkt i jeg har sat det hele til at tænde når der trykkes TV.

Men.. Der er et par ting der nager mig......Wink

• Trykker man MENU dukker både beo-menuen & Kiss menuen frem ! Praktisk ved start, da man kun behøver at trykke på en knap !
    • Når jeg slukker for det hele, forsvinder billedet fra skærmen inden rullegardinet er kørt sammen og tv'et dermed er slukket !

Løsningen er måske at programere Lintronic til at starte KISS fra Beo4 SAT knappen ! Men så skal der trykkes på 2 knapper !No - thumbs down

Har du lign. setup er jeg meget interesseret i at høre nærmere, godt med nogen fiduser også når det kommer til MAKROER som jeg meget gerne vil igang med.

Lazy.

• 09-20-2008 8:02 AM In reply to

Re: Lintronic - Beovision 3-32./ KISS 3410 med TDC bredbånds TV.

Du kan lave så du f.eks trykker på den røde knap eller go + rød for at få menu. det som det handler om er at bruge knapper som Tv ikke bruger. når du slukker skal du sætte et delay ind så boksen slukker senere end tv

• 09-24-2008 4:24 AM In reply to

Du kunne jo også bare ha fået opdateret dit tv, sådan at du kan styre boksen.

Har selv BV 7-40 mk 3 og TDC TV og styrer det hele uden nogen ekstra bokse.

• 10-25-2008 11:18 AM In reply to

Det er ikke muligt at opdater mit TV idet der IKKE er inbygget noget kommunikation til eksterne enhedder.
Page 1 of 1 (4 items)