in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 03-23-2008 6:30 AM by Alain Vandam. 60 replies.
Page 2 of 3 (61 items) < Previous 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 03-13-2008 10:51 AM In reply to

Re: Heeft het nog zin om...

even legitiem is de veronderstelling dan men dat "ding" gewoon kan aansluiten op de avant, juist omdat het evengoed [of slecht] werkt als elke andere.....Confused
    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 03-13-2008 11:04 AM In reply to

Jawel, maar dan kan je toch beter een apparaat kopen van een ander merk dat voor minder dan de helft van de prijs, veel meer kan en wellicht veel toekomstzekerder is met een HDMI aansluiting in plaats van het antieke scart.
  • 03-13-2008 11:06 AM In reply to

je vergeet zelfs te vermelden dat deze niet alleen goedkoper is maar je er ook nog een extra ab op je tafeltje bij krijgt ook !!........Ick!
  • 03-13-2008 11:32 AM In reply to

Dat hoeft niet meer hoor, ik heb een Philips multi-astandsbediening die ook prima de Avant bedient.

• 03-13-2008 11:36 AM In reply to

en onze dierbare Beo4 [of Beo5] inleveren voor een plastiphlips ? ehhh neen dank je.
  • 03-13-2008 1:50 PM In reply to

HIj zal zeker niet de afwerking hebben van een Beo5, maar het gaat er mij om hoe iets werkt. Hij is zeker niet optimaal in zijn bediening, maar dat is een BEO4 of 5 ook niet. Wel zeg ik er eerlijkheidshalve bij als ik van plan was geweest in de toekomst weer een B&O televisie te kopen dat ik misschien niet die keuze had had gemaakt. Maar ik zit in de afbouwfase zeg maar Erm

• 03-13-2008 2:35 PM In reply to

Bingo:

Afgezien van het feit dat ik dat anders zie, heeft het dus geen zin om een B&O apparaat aan te sluiten op die Avant toch? Want of het nu legitiem is of niet dat dat ding niet goed werkt met de Avant. Hij werkt niet goed.

Dus tja..

Wat wordt er toch gemopperd op die HDR  Indifferent

Ik weet dat het niet de meest geavanceerd apparaat is, maar in combinatie met de Avant RF DVD doet 'ie het prima.

Dat ding laat zich prima programmeren via teletext en doet het altijd.

En dat 'ie nu geen naam laat zien van het opgenomen programma zoals bij de BV7, goh.

Bij ons draait de HDR 6 dagen in de week voor een dagelijkse belgische serie en daar is hij uitstekend voor geschikt.

Verder is  het bedieningsgemak gewoon de eenvoud zelve.

Qua beeldkwaliteit is het minder, maar dat is dan ook logisch. Door het aangeboden analoge signaal en de manier waarop het signaal wordt gesampled is het niet perfect. Maar voor dagelijkse serie's is het voldoende.

Voor de prijs van een 2e hands HDR kun je dus ook een digitale ontvanger met PVR nemen.

Koop desnoods een 2e hands Topfield 5500PVR of zo, ben je voor de volledige installatie goedkoper uit.

De Avant zal de STB-C wel in zich hebben, dus dat zal wel geen probleem zijn.

• 03-13-2008 5:24 PM In reply to

Bingo:

Afgezien van het feit dat ik dat anders zie, heeft het dus geen zin om een B&O apparaat aan te sluiten op die Avant toch? Want of het nu legitiem is of niet dat dat ding niet goed werkt met de Avant. Hij werkt niet goed.

Dus tja..

Wat ben je toch altijd negatief en anti B&O ....

Ik vertel dat de HDR zo MOOI werkt met de Avant ....met als enig nadeeltje dat deze de benaming niet overneemt !

En welk stukje haal jij er precies weer uit ......................

• 03-13-2008 6:38 PM In reply to

Waarom wordt kritisch altijd weer uitgelegd als negatief .
  • 03-13-2008 7:59 PM In reply to

Nihil novi

Nihil novi

• 03-13-2008 8:25 PM In reply to

Bingo:

Als je dit zelf niet inziet , denk ik dat zelf kennis ontbreekt !

• 03-14-2008 6:17 AM In reply to

Bingo:

negatieve kritiek is tenslotte zoals de naam al zegt : negatief ! en van opbouwende kritiek is er zelden tot nooit sprake.....................Hmm

altijd hetzelfde argument, bij hetzelfde punt van kritiek; is inmiddels zoals een dood vogeltje : een bingobird........................No - thumbs down

• 03-14-2008 12:12 PM In reply to

ja een een roze beologische bril ...
  • 03-15-2008 2:28 PM In reply to

zit er niet in...............................heb geen roze bril, wel een alu [kleurig] bril....................... Party!!!

• 03-15-2008 2:55 PM In reply to

Ja, maar de brilleglazen waar jij doorheen kijkt zijn Beoroze Big Smile

• 03-17-2008 10:25 AM In reply to

helaas "vloekt" roze bij alu, dus zit er ook al niet in; maar wellicht bedoel je dat ik jouw goedkope[re] roze kuros bril mag lenen ?.......................Whistle
  • 03-17-2008 10:39 AM In reply to

Dat goedkope Kuro roze biedt technisch wel veel meer dan een Beovision hoor!! Moet je eens kijken wat de nieuwe Kuro G9 modellen gaan bieden die in april bekend gemaakt gaan worden, Zelfs een MPEG4 HDTV satelliettuner zit er al in!!! En het beeld van de G9 zal een nog veel mooiere zwartwaarde tonen dan de huidige G8. Plus een nieuwe aluminium afstansbediening. Ik ben reuze benieuwd wat ze gaan kosten.

Pioneer wird bei seiner kommenden Plasma-Generation erstmals in Europa Modelle mit integriertem HDTV-Tuner anbieten. Laut Pioneer Product Manager Jürgen Timm soll es zukünftig parallel zu den herkömmlichen Modellen mit analogem Kabel-Tuner und DVB-T eine neue "H"-Serie geben, bei der zusätzlich ein DVB-S2-Tuner für den HDTV-Empfang via Satellit integriert sein wird. Vorgesehen sind Modelle mit 50 und 60 Zoll-Bilddiagonalen.

Die H-Modelle werden darüber hinaus als weitere Unterscheidungsmerkmale über einen LAN-Anschluss (DLNA-zertifiziert) für die Integration in private IP-Netzwerke verfügen sowie eine vollkommen neue Menüführung aufweisen. Beiden Serien gemein ist ein USB-Anschluss für Kameras, Speichersticks etc. sowie eine neu gestaltete Aluminium-Fernbedienung. Pioneer will die neuen Plasmas erstmals auf der High End (24.04.-27.04. 2008 in München) vorstellen. Dort sollen auch die Preise bekannt gegeben werden.

Neue Plasma-Modelle von Pioneer:

PDP-LX5090 und PDP-LX6090 - analoger Kabeltuner sowie DVB-T
    PDP-LX5090H und PDP-LX6090H - analoger Kabeltuner, DVB-T, DVB-S und DVB-S2(H.264)

http://www.areadvd.de/news/2008/200803/17_03_2008_01_Pioneer_Plasma.shtml

• 03-17-2008 3:04 PM In reply to

Bingo.. écht nooit gehoord van "ironie" ?

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 03-17-2008 5:05 PM In reply to

Karel Uyttendaele:

Bingo.. écht nooit gehoord van "ironie" ?

Tuurlijk, en jij van "prijserosie" ??

• 03-17-2008 5:13 PM In reply to

Absoluut! En ik ben tevreden dat jij het woord opgezocht hebt en gebruikt in de juiste context!

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 03-18-2008 4:31 AM In reply to

• KarelK
    • Not Ranked
    • Joined on 03-18-2008
    • Posts 4
    • Bronze Member

Eigenlijk is het zo vreemd. Een persoon zit zo te zeuren over de produkten, prijs, kwaliteit, en eigenlijk hoort hij niet op dit forum thuis, niet als liefhebber. De reden dat Bingo al zo lang op het forum is, doet mij zeer verbazen.

Nu kan je reaktie's verwachten van andere leden als een persoon zo negatief is, maar het vreemde is dat Bingo in dit geheel niet wordt aangepakt, maar alleen de persoon die er genoeg van heeft. Nu komt toch de vraag omhoog of Bingo geen vriendje is van de moderator, want blijkbaar mag hij wel alles doen, of is dit een vriendjes forum??

• 03-18-2008 5:17 AM In reply to

Ik kan uiteraard geen uitspraak doen over het feit of Bingo een vriendje is van een moderator, maar ik vind het te ver gaan dit een "vriendjesforum" te noemen. Eenieder staat het vrij zich vrijelijk uit te spreken over B&O en dat dit geen "echte" liefhebber is, lijkt me duidelijk.

Zelf zal hij dit ongetwijfeld betrijden en negatief vertalen naar kritisch, maar ja hij is de enige met dit woordenboek..............Whistle zijn input aangaande technische [meestal non B&O kennis] kennis wordt door mij persoonlijk zeker wel op prijs gesteld, dat hij onze "luis in de pels" is, houdt ons tenslotte ook wakker en alert; dat dit gedaan wordt door alsmaar dezelfde repetentie is identiek aan genoemde luis, welke door zijn natuur/aard ook slechts kan bijten/zuigen en niet beter weet of anders kan...........Idea

• 03-18-2008 5:30 AM In reply to

KarelK:

Nu komt toch de vraag omhoog of Bingo geen vriendje is van de moderator, want blijkbaar mag hij wel alles doen, of is dit een vriendjes forum??

Klinkt weer als een ex-moderator die zijn zoveelste fake account aanmaakt...
  • 03-18-2008 5:36 AM In reply to

DoubleU:
    KarelK:

Nu komt toch de vraag omhoog of Bingo geen vriendje is van de moderator, want blijkbaar mag hij wel alles doen, of is dit een vriendjes forum??

Klinkt weer als een ex-moderator die zijn zoveelste fake account aanmaakt...

en is Bingo daar het vriendje dan van  ???.................................Huh?

• 03-18-2008 5:48 AM In reply to

*The user you have selected to view or contact has been deactivated by the site administrator.*

Nee, dit is iemand die moeite heeft om zijn IP-adres te verbergen.Stick out tongue 

Page 2 of 3 (61 items) < Previous 1 2 3 Next >