in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 02-19-2008 4:31 AM by Jes F Søndergaard. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-05-2008 4:00 PM

• Krog
    • Not Ranked
    • Joined on 02-05-2008
    • Posts 1
    • Bronze Member

BeoVision 7-40 m. Windows Media Center?

Hej alle.

Jeg ønsker at koble min HTPC (m. Windows Vista Ultimate) til mit BV7-40. PC'en kobles til via den coaxiale lydindgang og DVI-I. Lyd+billede fungerer helt perfekt - men jeg ønsker naturligvis at kunne fjernbetjene HTPC'en. Det KAN lade sig gøre via en Lintronic-boks, men allerhelst vil jeg at HTPC'en skal kunne styres fra alle Link-rum som en STB. Det kræver naturligvis at Media Center IR-koderne kan findes i STB-listen. Er der nogen der ved om B&O har lavet en sådan profil?

Mvh

Michael

• 02-18-2008 7:00 AM In reply to

• Roger
    • Top 75 Contributor
      Male
    • Joined on 03-28-2007
    • Norway
    • Posts 870
    • Founder

Re: BeoVision 7-40 m. Windows Media Center?

Tja, de har en for Apple TV og flere vil vel komme nå som det er besluttet at BeoMedia 1 er historie.

Roger

• 02-19-2008 4:31 AM In reply to

Re: BeoVision 7-40 m. Windows Media Center?

Hej Michael.

Jeg står selv med samme problem i nybygget hus og er netop ved at flytte ind. Har derfor ikke afprøvet min mulige løsning som er et bluetooth tastatur. evt. fra Logitech: diNovo Edge eller det helt nye lille smarte (kan være i håndflade) diNovo Mini. Nu ved jeg ikke hvor langt fra dit mediecenter står og jeg kan selvfølgelig godt se at du blot får en ekstra fjernbetjening, men her får mulighed for at styre alt på pc'en.

Håber at du finder den rigtige løsning.

;-) Jes

Page 1 of 1 (3 items)