in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-02-2008 5:07 AM by Ericvr6. 19 replies.
Page 1 of 1 (20 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-24-2007 7:47 AM

    B&O Dealer af

    Bang & olufsen sterk in apeldoorn is gestopt met het merk B&OSad

  • 12-24-2007 11:13 AM In reply to

    • djjkroon
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Uddel, the Netherlands
    • Posts 113
    • Founder

    Re: B&O Dealer af

    Dan hebben we nog Stegeman..
    Muzies, Hans Kroon
  • 12-26-2007 4:36 PM In reply to

    • Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

    Re: B&O Dealer af

    En daar zijn we niet zo blij mee..........

    Bart

  • 12-27-2007 3:32 PM In reply to

    • Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

    Re: B&O Dealer af

    Stegeman is een klein achteraf winkeltje in wit- en bruingoed, ergens in een buitenwijk. Als je je langs de Philipsen, Sony's en wasmachines heb gewrongen, en langs een soort kantoortje, is achteraf een vrij grote ruimte met B&O. Slechts weinig verkopers met enige kennis van B&O, sommige verkopers hebben echt een houding van 'wat moet je hier'. Hun reparatiedienst is overigens wel erg goed. Hoewel de opstellingen slecht onderhouden zijn (stoffig, de ML-voorbeeldwand is half aangesloten) hebben ze wel veel demosystemen. Naar mijn mening het merk niet waardig; het is meer een hobby van de eigenaar, dhr. Stegeman (die naar verluid zijn huis vol B&O heeft). 

    Al met al erg mager voor een stad met 150.000 inwoners en een ruim verzorgingsgebied.

    In ieder geval wel reden dat mijn spullen bij Kroep, Studiogroep (bestaat ook al niet meer) en de bekende dealer uit Houten komen! En natuurlijk ook nog een keer bij jou, Ed ;-)

    Bart 

  • 12-27-2007 4:28 PM In reply to

    Re: B&O Dealer af

    eduard:
    Wat is er mis met Stegeman?

     

    Stegeman , das toch leverworst ?

  • 12-27-2007 4:56 PM In reply to

    Re: B&O Dealer af

    Bart:

    Stegeman is een klein achteraf winkeltje in wit- en bruingoed, ergens in een buitenwijk. Als je je langs de Philipsen, Sony's en wasmachines heb gewrongen, en langs een soort kantoortje, is achteraf een vrij grote ruimte met B&O. Slechts weinig verkopers met enige kennis van B&O, sommige verkopers hebben echt een houding van 'wat moet je hier'. Hun reparatiedienst is overigens wel erg goed. Hoewel de opstellingen slecht onderhouden zijn (stoffig, de ML-voorbeeldwand is half aangesloten) hebben ze wel veel demosystemen. Naar mijn mening het merk niet waardig; het is meer een hobby van de eigenaar, dhr. Stegeman (die naar verluid zijn huis vol B&O heeft). 

    Al met al erg mager voor een stad met 150.000 inwoners en een ruim verzorgingsgebied.

    In ieder geval wel reden dat mijn spullen bij Kroep, Studiogroep (bestaat ook al niet meer) en de bekende dealer uit Houten komen! En natuurlijk ook nog een keer bij jou, Ed ;-)

    Bart 

     

    is Ed ook dealerSurprise

  • 12-27-2007 6:22 PM In reply to

    Re: B&O Dealer af

    koning:
    Bart:

    Stegeman is een klein achteraf winkeltje in wit- en bruingoed, ergens in een buitenwijk. Als je je langs de Philipsen, Sony's en wasmachines heb gewrongen, en langs een soort kantoortje, is achteraf een vrij grote ruimte met B&O. Slechts weinig verkopers met enige kennis van B&O, sommige verkopers hebben echt een houding van 'wat moet je hier'. Hun reparatiedienst is overigens wel erg goed. Hoewel de opstellingen slecht onderhouden zijn (stoffig, de ML-voorbeeldwand is half aangesloten) hebben ze wel veel demosystemen. Naar mijn mening het merk niet waardig; het is meer een hobby van de eigenaar, dhr. Stegeman (die naar verluid zijn huis vol B&O heeft). 

    Al met al erg mager voor een stad met 150.000 inwoners en een ruim verzorgingsgebied.

    In ieder geval wel reden dat mijn spullen bij Kroep, Studiogroep (bestaat ook al niet meer) en de bekende dealer uit Houten komen! En natuurlijk ook nog een keer bij jou, Ed ;-)

    Bart 

     

    is Ed ook dealerSurprise

    Ja Ed zit in de drugs ....

  • 12-28-2007 2:38 AM In reply to

    Re: B&O Dealer af

    In Heerde, tussen Zwolle en Apeldoorn, zit nog een goede dealer waar ze het woord "service" nog kennen. In de regio Apeldoorn kun je dus nog wel terecht.

  • 12-29-2007 12:19 PM In reply to

    • Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

    Re: B&O Dealer af

    Prima, ik ga daar eens kijken. Op zoek naar een Beo5 ben ik na 20 minuten wachten bij Stegeman maar weggegaan toen een 'verkoper' niet meer dan 'Zoekt U iets?' kon uitbrengen. Dan geef ik mijn euro's liever elders uit!

     

    Bart 

  • 12-29-2007 9:22 PM In reply to

    Re: B&O Dealer af

    Lijkt de raf in amsterdam wel!
  • 12-30-2007 3:29 PM In reply to

    • EOB
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 188
    • Bronze Member

    Re: B&O Dealer af

    koning:
    Lijkt de raf in amsterdam wel!
    Sluit ik me bij aan,.......Als je een uitnodiging krijgt met de aanhef mvr,.....is dit toch wel een staaltje van desinteresse,....lijkt me,....en alleen maar een ,....kwestie van tijd,....zou ik zo zeggen......
  • 12-31-2007 6:39 AM In reply to

    Re: B&O Dealer af

    Ed, plaats jij je replies tegenwoordig in stereo of blijft je enter-toets hangen?
  • 12-31-2007 6:46 AM In reply to

    Re: B&O Dealer af

    Hij is onze 5.1 moderatorBig Smile overal ed surround!
  • 01-02-2008 3:46 AM In reply to

    • djjkroon
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Uddel, the Netherlands
    • Posts 113
    • Founder

    Re: B&O Dealer af

    Al met al ben ik blij dat er toch nog een B&O leverancier/servicepunt in Apeldoorn zit, van de handelaar in Ermelo die vervolgens het dichtst bij is voor mij, werd ik ook niet vrolijk. Studiogroep in Staverden (bij ons in het dorp!) heeft mij overigens altijd wel bekoord net zoals Sterk. Maar ja helaas.
    Muzies, Hans Kroon
  • 01-02-2008 5:07 AM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: B&O Dealer af

    Liep gistern door deventer en kwam langs een audio winkel met duidelijk de jaren 90 B&O huisstijl . Had het net met een vriend over beo 5 gehad. De gelegenheid om hem dat te laten zien. maar helaas ik kon een beocord 3300 waarnemen de rest allerlij andere merken de winkel kon waarschijnlijk de komst van internet en de mediamarkt niet aan. En vergeet niet dat B&O in een heel hoog segment van de markt is gegroeid. Ik denk dat in een paar jaar er nog maar een paar dealers zijn die heel nederland bedienen.

Page 1 of 1 (20 items)