Beste Beoworld leden,
Ik ben een redelijk nieuw Beoworld lid en hoop dat ik van jullie uitgebriede B&O kennis gebruik mag maken. Op dit moment heb ik een Beocenter2500 met Beolab2500 aan de muur hangen en hoop dit op korte termijn uit te breiden met een set Beolab6000's. Nu zou ik graag de Beolab2500's behouden en los in de keuken plaatsen voor voor een beter verspreiding van het geluid.
Ik wil het economisch houden vandaar dat ik niet een extra beolink product voor de keuken en ML converter voor de BC2300 wil aanschaffen, en met een beetje mazzel bereikt mijn beo4 de bc2300 wel vanuit de keuken. Nu heb ik kabel splitters gezien die de 2 enkele audio uitgangen van de bc2300 kan verdubbelen naar 4 en zie dit als een optie om de bl2500 van signaal te voorzien.
Ik dat ik de echte hardcore leden waarschijnlijk tegen het hoofd stoot[:'(] met deze optie maar ben op zoek naar jullie ervaring of dit wel zal werken. Daarbij moeten de kabels ook tussen vloer en plint door en muren heen en zal ik dit zonder stekkers moeten doen en ben op zoek naar wat tips mbt tot het solderen van de stekkers.
Alvast dank, Roberto