in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 12-19-2007 4:06 AM by beocool. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-18-2007 2:34 PM

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

B&O past Windows toe...

Er waren al wat verhalen op het general forum, maar nou er een artikel op hifi.nl staat is het definitief Smile

"De volgende generatie TV- en audio apparaten van Bang & Olufsen zal op Windows gebaseerd zijn", zo stelt Torben Sørensen, B&O directeur in Duitsland.

Ondertussen wordt door ontwikkelaars in India en Estland druk gewerkt aan een samenspel tussen TV, HiFi en computer, waarmee een en ander eenvoudig te bedienen moet zijn.

Ook op car audio-vlak wil Bang & Olufsen een grotere rol gaan spelen. Aanvullend op Aston Martin en Audi, wiens topmodellen A8 en Q7 reeds uitgerust zijn met B&O audio apparatuur, richt het bedrijf zich erop de komende jaren nog een drie- tot viertal autofabrikanten binnen te hengelen.

Lijkt me persoonlijk erg handig als je ook kunt surfen op de tv aangezien het updaten dan velen malen makkelijker is Smile 

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 12-18-2007 2:38 PM In reply to

Re: B&O past Windows toe...

Dat gaat de goede kant uit!

Het zou al mooi zijn als de Beomedia gewoon een Vista Media Centre zou worden, maar B&O kennende zal het wel een stukje complexer worden...

No better life than a Secondlife

• 12-19-2007 4:06 AM In reply to

Re: B&O past Windows toe...

Ik vewacht dat de Mac liefhebbers er niet blij mee zullen zijn. Zelf ervaar ik overigens nauwelijks problemen met Windows, maar als ik sommige mensen hoor klagen (niet eens allen Mac of Linux gebruikers)... Maar inderdaad het updaten zal in elk geval wel eenvoudiger worden.

Voor wat betreft de car-audio. B&O is in inderdaad in gesprek met in elk geval vier autofabrikanten. In elk geval twee van deze vier zijn van Duitse oorsprong.

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

Page 1 of 1 (3 items)