juhe: Wat is er mis met de teleteks?????
Echt mis is er niets mee , het is alleen minder uitgebreid dan bij andere modellen .
Ik zal mijn nadelen wat betreft de Tv eens op een rijtje zetten :
Het niet volledig functioneren met de HDR-1 ( de beeld formats moeten handmatig bij gesteld worden )
De HDR timer niet rechtstreeks meer in kunnen stellen vanuit teletekst !
Wanneer je door teletekst heen wil lopen eerst naar het juiste kanaal gaan om dan de teletekst te kunnen bekijken , terwijl bij andere modellen je gewoon via teletekst op kanaal klikt en meteen de juiste teletekst voor je neus hebt ( begrijpt iemand het nog ?)
De iets wat tragere communicatie tussen de Beo-4 en de BV-8 ( ik ga ongeveer net zo snel over het toetsenbord van de beo4 heen als de gemiddelde typiste over haar toetsenbord van de tekstverwerker .....en de tv kan dit soms niet bijbenen )
De iets minder sterke ontvangst van het IR signaal , niet ernstig , maar als je iets anders gewens bent valt dit wel op .
Het lijkt nu alsof ik alleen maar negatief ben over de BV-8-32-wit , maar dit is absoluut niet het geval , ik denk dat de meeste personen het een top tv zullen vinden en zonder vergelijk mijn bevindingen hier boven beschreven niet eens opgemerkt hadden !
De tv is aanzienlijk goedkoper als bijv een BV-7-32 en dit is gewoon merkbaar in mijn b&o-ogen .....