ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012
koning: HarleyD: koning: eduard: Het zal je misschien niet zijn opgevallen, maar je komt weer in herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....wat is de meerwaarde van je verhaal die je al 3 jaar lang aan het vertellen ben..........B&O heeft nooit moeilijk gedaan tijdens het vervangen van het onderdeel van de DVD-1, service was toen goed, dus wat is je probleem?Wat jij zegt klopt gedeeltelijk.B&O denemarken deed inderdaad niet moeilijk,maar als je met je dvd1 bij de dealer kwam en hij was 5 maanden over tijd dan zeiden 7 van de 10 dealers......Helaas dit valt niet meer onder de garantie (zelf ondervonden)Wat ik dus zeggen wil,als leek ben je dus afhankelijk van je dealer (wel/geen garantie) Dat is meer een kwestie van de juiste dealer hebben .......als ik net buiten de garantie zoiets ondervind , is hij wat mij betreft dealer af , en geef ik mijn centen de volgende keer ergens anders uit !Het gebeurd gewoon vaak dat b&o denemarken een coulance regeling heeft,en de betreffende dealer er geen gebruik van/wil maken.
HarleyD: koning: eduard: Het zal je misschien niet zijn opgevallen, maar je komt weer in herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....wat is de meerwaarde van je verhaal die je al 3 jaar lang aan het vertellen ben..........B&O heeft nooit moeilijk gedaan tijdens het vervangen van het onderdeel van de DVD-1, service was toen goed, dus wat is je probleem?Wat jij zegt klopt gedeeltelijk.B&O denemarken deed inderdaad niet moeilijk,maar als je met je dvd1 bij de dealer kwam en hij was 5 maanden over tijd dan zeiden 7 van de 10 dealers......Helaas dit valt niet meer onder de garantie (zelf ondervonden)Wat ik dus zeggen wil,als leek ben je dus afhankelijk van je dealer (wel/geen garantie) Dat is meer een kwestie van de juiste dealer hebben .......als ik net buiten de garantie zoiets ondervind , is hij wat mij betreft dealer af , en geef ik mijn centen de volgende keer ergens anders uit !
koning: eduard: Het zal je misschien niet zijn opgevallen, maar je komt weer in herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....wat is de meerwaarde van je verhaal die je al 3 jaar lang aan het vertellen ben..........B&O heeft nooit moeilijk gedaan tijdens het vervangen van het onderdeel van de DVD-1, service was toen goed, dus wat is je probleem?Wat jij zegt klopt gedeeltelijk.B&O denemarken deed inderdaad niet moeilijk,maar als je met je dvd1 bij de dealer kwam en hij was 5 maanden over tijd dan zeiden 7 van de 10 dealers......Helaas dit valt niet meer onder de garantie (zelf ondervonden)Wat ik dus zeggen wil,als leek ben je dus afhankelijk van je dealer (wel/geen garantie)
eduard: Het zal je misschien niet zijn opgevallen, maar je komt weer in herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....wat is de meerwaarde van je verhaal die je al 3 jaar lang aan het vertellen ben..........B&O heeft nooit moeilijk gedaan tijdens het vervangen van het onderdeel van de DVD-1, service was toen goed, dus wat is je probleem?
Het zal je misschien niet zijn opgevallen, maar je komt weer in herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....wat is de meerwaarde van je verhaal die je al 3 jaar lang aan het vertellen ben..........
B&O heeft nooit moeilijk gedaan tijdens het vervangen van het onderdeel van de DVD-1, service was toen goed, dus wat is je probleem?
Wat jij zegt klopt gedeeltelijk.
B&O denemarken deed inderdaad niet moeilijk,maar als je met je dvd1 bij de dealer kwam en hij was 5 maanden over tijd dan zeiden 7 van de 10 dealers......Helaas dit valt niet meer onder de garantie (zelf ondervonden)
Wat ik dus zeggen wil,als leek ben je dus afhankelijk van je dealer (wel/geen garantie)
Dat is meer een kwestie van de juiste dealer hebben .......als ik net buiten de garantie zoiets ondervind , is hij wat mij betreft dealer af , en geef ik mijn centen de volgende keer ergens anders uit !
Het gebeurd gewoon vaak dat b&o denemarken een coulance regeling heeft,en de betreffende dealer er geen gebruik van/wil maken.
Dit bevestigd dus mijn verhaal !
Ik vind de coulance in het geval van een slecht product niet meer dan normaal.
De consument hoeft niet de dupe te worden van het feit dat een fabrikant aan het rommelen is.