in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-06-2007 1:59 AM by Bingo. 26 replies.
Page 1 of 2 (27 items) 1 2 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 11-26-2007 1:32 PM

    • wnannings
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-16-2007
    • Amsterdam, Netherlands
    • Posts 25
    • Bronze Member

    DVD2

    Hallo,

     Ik zit eraan te denken om mijn DVD1 in te ruilen voor een DVD2. Aangezien ik alleen maar problemen met mijn DVD1 heb gehad vraag ik me af of de DVD2 beter is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met mijn keuze...

    Wim

  • 11-27-2007 5:40 AM In reply to

    Re: DVD2

    Ik ben in het bezit van 3x DVD1 [living+ 2x slaapkamer] en heb nog geen enkel probleem mogen ervaren met deze machines.........welke problemen heb jij gekend? overweeg daarom ook nog geen vervanging en heb derhalve geen ervaring met de DVD2, maar Ed zal je wellicht info kunnen verstrekken.
    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 11-27-2007 8:09 AM In reply to

    • Petje
    • Not Ranked
    • Joined on 05-08-2007
    • Posts 8
    • Bronze Member

    Re: DVD2

    na een maand gebruik begin ik een beetje vertrouwen in mijn DVD2 te krijgen. 

    Ik moet nog erg wennen aan de soms wat trage reactie op Beo4 commando's, en het feit dat de zeer fraaie solide behuizing vele malen mooier is dan de wat knullige menu's

    Beeldkwaliteit daarentegen is goed (via Harddisk)

    Het DVD gedeelte heb ik nog niet gebruikt (niet regiovrij te krijgen), daarvoor gebruik ik mijn Avant. 

     

    Bart 

  • 11-27-2007 1:10 PM In reply to

    • wnannings
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-16-2007
    • Amsterdam, Netherlands
    • Posts 25
    • Bronze Member

    Re: DVD2

    Ik heb vandaag toch maar de DVD2 besteld. Mijn oude DVD1 haperde altijd. Sloeg scene´s over en begon soms weer opnieuw met het afspelen. Lag niet aan de DVD´s zelf en er is tot twee keer toe een nieuw loopwerk ingezet. Ik heb gewoon pech gehad denk ik. Nu moet ik nog even wachten op mijn nieuwe DVD2 maar ben heel erg benieuwd. Toch wel weer fijn dat je iets op kan nemen. Ik hoor graag jullie gebruikservaringen.

    groet

  • 12-03-2007 8:02 AM In reply to

    Re: DVD2

    Ik las dat van je DVD1 al 2x het loopwerk is vervangen. Je bent niet de enige met pech. Bij die van mij is het ook al 2x vervangen. Met de aanschaf van de DVD2 wacht ik nog even tot de kinderziektes eruit zijn.
  • 12-03-2007 12:16 PM In reply to

    Re: DVD2

    DE DVD2 moet toch via de dealer regiovrij te maken zijn?

    Misschien werken de Philips codes wel om em regiovrij te krijgen.

    Ik heb  mijn Philips DVD speler met een paar toetsdrukken regiovrij gemaakt.

     

    http://www.home.zonnet.nl/jeroenverhaar/

  • 12-03-2007 3:08 PM In reply to

    Re: DVD2

    Piet van der Zalm:
    Ik las dat van je DVD1 al 2x het loopwerk is vervangen. Je bent niet de enige met pech. Bij die van mij is het ook al 2x vervangen. Met de aanschaf van de DVD2 wacht ik nog even tot de kinderziektes eruit zijn.

    dvd 1 was geen beste dvd speler,ik ken heel veel mensen waar het laserblokje meerderen is vervangen!

    Gewoon een maandagochtend product...

  • 12-04-2007 6:30 AM In reply to

    Re: DVD2

    Ja, dat idee van een maandagochtend product had ik al. En omdat ik op het forum enige teleurstelling bespeur bij het gebruikte loopwerk in de DVD2 vraag ik mij af of B&O weer dezelfde fout aan het maken is. Ik wacht de ervaringen nog wel even af.

    Toch jammer, B&O staat voor kwaliteit (beweren zij zelf) en dan verwacht je dat als klant natuurlijk. De prijs is er uiteindelijk ook naar. 

  • 12-04-2007 6:50 AM In reply to

    Re: DVD2

    De eerste DVD-1 spelers waren idd niet veel soeps .........als je ver in het menu ging spitten , dan kwam je een karaoke gedeelte van het oude Philips menu tegen ....
  • 12-04-2007 9:50 AM In reply to

    Re: DVD2

    Meen je dat?

    Te triest voor woorden Erm

  • 12-04-2007 11:09 AM In reply to

    Re: DVD2

    Bingo:

    Meen je dat?

    Te triest voor woorden Erm

     

    Nee was een geintje Wink

  • 12-04-2007 12:06 PM In reply to

    Re: DVD2

    Misschien een goed idee voor B&O.

    Een karaokeapparaat :-)

  • 12-04-2007 1:02 PM In reply to

    Re: DVD2

    Hihi ik heb er smakelijk om moeten lachen !

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 12-04-2007 2:34 PM In reply to

    Re: DVD2

    Om ff op de kwaliteit terug te komen,het is natuurlijk te gek voor woorden dat de 'uitval' zo groot is.

    Ik persoonlijk denk dat het met de dvd2 precies hetzelfde gaat.

     

  • 12-04-2007 3:00 PM In reply to

    Re: DVD2

    koning:

    Om ff op de kwaliteit terug te komen,het is natuurlijk te gek voor woorden dat de 'uitval' zo groot is.

    Ik persoonlijk denk dat het met de dvd2 precies hetzelfde gaat.

     

     Mee eens ,

     het waren alleen wel de eerste versie's die er last van hadden ...........maar een sterk apparaat is nooit geweest !

  • 12-05-2007 3:22 AM In reply to

    Re: DVD2

    Ik vraag me dan ook af waar het eergevoel van B&O is. Zo'n brak apparaat op de markt brengen maar wel een premiumprijs vragen. Ik vind dat letterlijk je klanten bedonderen.
  • 12-05-2007 6:53 AM In reply to

    Re: DVD2

    Ohw Eduard asjeblieft, ga je kerstboom alvast versieren ofzo.

    Natuurlijk val ik in herhaling maar soms komt iets gewoon terug door het onderwerp wat besproken wordt. Dat jij dan gelijk weer met zwaailichten en loep erop langskomt weet ik nou wel.

    En wat me het meeste stoort, het is geen opzet bij sommige mensen, maar als Sony een DVD speler zou verkopen voor 1400 euro en er zit stiekum een lidl dvd speler in de verpakking van 99 euro  met navenante kwaliteit en gebreken, dan zou iedereen er schande van spreken . Maar als B&O hetzelfde doet, dan mag het opeens allemaal.

    Ik vind dat zo schijnheilig, sorry hoor!!!

     

  • 12-05-2007 7:57 AM In reply to

    Re: DVD2

    eduard:

    Het zal je misschien niet zijn opgevallen, maar je komt weer in herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....wat is de meerwaarde van je verhaal die je al 3 jaar lang aan het vertellen ben..........

    B&O heeft nooit moeilijk gedaan tijdens het vervangen van het onderdeel van de DVD-1, service was toen goed, dus wat is je probleem?

    Wat jij zegt klopt gedeeltelijk.

    B&O denemarken deed inderdaad niet moeilijk,maar als je met je dvd1 bij de dealer kwam en hij was 5 maanden over tijd dan zeiden 7 van de 10 dealers......Helaas dit valt niet meer onder de garantie (zelf ondervonden)

    Wat ik dus zeggen wil,als leek ben je dus afhankelijk van je dealer (wel/geen garantie)

  • 12-05-2007 8:00 AM In reply to

    Re: DVD2

    koning:
    eduard:

    Het zal je misschien niet zijn opgevallen, maar je komt weer in herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....wat is de meerwaarde van je verhaal die je al 3 jaar lang aan het vertellen ben..........

    B&O heeft nooit moeilijk gedaan tijdens het vervangen van het onderdeel van de DVD-1, service was toen goed, dus wat is je probleem?

    Wat jij zegt klopt gedeeltelijk.

    B&O denemarken deed inderdaad niet moeilijk,maar als je met je dvd1 bij de dealer kwam en hij was 5 maanden over tijd dan zeiden 7 van de 10 dealers......Helaas dit valt niet meer onder de garantie (zelf ondervonden)

    Wat ik dus zeggen wil,als leek ben je dus afhankelijk van je dealer (wel/geen garantie)

     Dat is meer een kwestie van de juiste dealer hebben .......als ik net buiten de garantie zoiets ondervind , is hij wat mij betreft dealer af , en geef ik mijn centen de volgende keer ergens anders uit !

  • 12-05-2007 9:34 AM In reply to

    Re: DVD2

    HarleyD:
    koning:
    eduard:

    Het zal je misschien niet zijn opgevallen, maar je komt weer in herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....wat is de meerwaarde van je verhaal die je al 3 jaar lang aan het vertellen ben..........

    B&O heeft nooit moeilijk gedaan tijdens het vervangen van het onderdeel van de DVD-1, service was toen goed, dus wat is je probleem?

    Wat jij zegt klopt gedeeltelijk.

    B&O denemarken deed inderdaad niet moeilijk,maar als je met je dvd1 bij de dealer kwam en hij was 5 maanden over tijd dan zeiden 7 van de 10 dealers......Helaas dit valt niet meer onder de garantie (zelf ondervonden)

    Wat ik dus zeggen wil,als leek ben je dus afhankelijk van je dealer (wel/geen garantie)

     Dat is meer een kwestie van de juiste dealer hebben .......als ik net buiten de garantie zoiets ondervind , is hij wat mij betreft dealer af , en geef ik mijn centen de volgende keer ergens anders uit !

    Het gebeurd gewoon vaak dat b&o denemarken een coulance regeling heeft,en de betreffende dealer er geen gebruik van/wil maken.

Page 1 of 2 (27 items) 1 2 Next >