in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 11-30-2007 10:39 AM by Jesper Lützhøft. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-15-2007 5:02 PM

• atm
    • Not Ranked
    • Joined on 11-15-2007
    • Posts 6
    • Bronze Member

plötsligt problem med n.radio?

Hej!

Är det någon mer än jag som helt plötsligt upplever stora problem med N.RADIO?. Har fungerat perfekt i två år fram tills för någon vecka sedan - helt plötsligt är det bara vissa utländska stationer som man får in (har inte fått någon svensk att fungera).

Har inte gjort något med systemet eller PCn så jag har lite svårt att förstå vad som skulle ha kunnat snett av sig självt.

mvh //anders

// 4 x BL8000 // BV3 // PC2

• 11-17-2007 5:59 AM In reply to

• Palle
    • Not Ranked
    • Joined on 04-16-2007
    • Posts 2
    • Bronze Member

Re: plötsligt problem med n.radio?

Jeg kan se 79 Svenske stationer og jeg har sat N.RADIO op til kun at spille stationer hvor kvaliteten er min. 64 kbps

Mvh
    Palle

• 11-18-2007 2:37 PM In reply to

• atm
    • Not Ranked
    • Joined on 11-15-2007
    • Posts 6
    • Bronze Member

Hej Palle!

Jag kan se alla stationerna, men när jag försöker spela upp dem får jag bara "connection failed". Vissa spanska och engelska fungerar utmärkt dock - väldigt konsigt tycker jag. Vore mer logiskt om det inte hade fungererat överhuvudtaget. 

mvh //anders 

// 4 x BL8000 // BV3 // PC2

• 11-30-2007 10:39 AM In reply to

Hej,

Efter at læst dette ville jeg da lige se på min N.Radio og alle stationer er væk ??!

Har så prøvet at installere den nye version 4.65 men det har ikke hjulpet. I venstre skærmbillede hvor man kan vælge country, genre, language osv står der blot not  registered. Hvad er det jeg har glemt man skal gøre ?? Har ellers haft stor fornøjelse af netradioen tidligere.

bedste hilsener

Jesper 

Page 1 of 1 (4 items)