(weer even tijd tussen het werk door...)
Ja, ik moet hem even opknappen want helaas hebben er lekkende batterijen in gezeten maar ja: de klemmetjes uit een andere link passen wel dus dat gaat wel lukken, verder is ie vrijwel gaaf, alle knopjes heel en teksten netjes, ben wel benieuwd of hij gaat werken maar dat zal wel als de batterijcontacten vervangen zijn...
Op zich vind ik het een superleuk ding en was zeer verrast/verbaasd toen ik hem uit een tasje ''met nog wat losse snoertjes en een oude afstandsbediening'' trok thuis, nadat ik van iemand een BC had overgenomen.
Zeldzaam of niet, dat vroeg ik mij dus af omdat ik hem (dus ook) nooit in het echt heb gezien maar ook al is ie niet zo zeldzaam dan nog is het een leuk hebbeding :).
Maar omdat het toch lijkt mij in de jaren 80 ook wel voor kwam dat mensen zowel een B&O tv hadden als een stereo set zou ik mij kunnen voorstellen dat er meedere van in omloop zouden zijn (en toch nergens te vinden op internet etc....).
Maar zelfs onder jullie die al heel wat systeempjes gehad hebben (of nog hebben) lijkt het dus een niet gangbaar ding, raar eigenlijk....zouden er gewoon heel weinig gemaakt zijn of niet ge-market ?