in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-29-2007 12:28 PM by nico vercammen. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-04-2007 8:56 PM

    Beomedia

    Weet iemand hoe ik in het afgeschermde deel van de Beomedia kan komen ???

    Het gaat mij dus om het XP deel benaderen zodat ik mijn cookies aan kan zetten en de letter grootte kan wijzigen ...

    Ik had gehoopt dat dit met 00-GO zou lukken , maar dit werkt niet , de Beomedia reageerd totaal niet op het toetsenbord .....terwijl ik de B&O boys gewoon in het XP gedeelte heb zien instellen ...

    Mijn dealer is s'maandags gesloten , ik kan het dus niet eerder navragen als dinsdag .........wie o wie maakt me blij !

  • 11-05-2007 3:40 PM In reply to

    • Kiwi
    • Not Ranked
    • Joined on 04-16-2007
    • Posts 45
    • Bronze Member

    Re: Beomedia

    HarleyD,

    Werkt pefect bij mij, wel met een PS2 toestenbord (en geen USB toetsenbord).
    Een USB toetsenbord werkt eventueel wel nadien wanneer de drivers geinstalleerd zijn.

    Hopelijk ben je hier iets mee.

    Mvg,
    Kurt.

  • 11-11-2007 8:37 AM In reply to

    Re: Beomedia

    Het is opgelost , de herkenning van het toetsenbord is er wanneer je de Beomedia opnieuw opstart !

    Ik ben er inmiddels ook achter hoe je in het XP gedeelte van de BM komt , ik zal dit niet online zetten om problemen te voorkomen , maar mocht iemand het willen weten , wil ik dit via PM wel mee delen .

    Ik wil ook nog wel ff kwijt dat de BM wel iets heel moois is , waar ik mee kan blijven spelen ...echt top !

  • 12-29-2007 7:12 AM In reply to

    • Jeuke
    • Not Ranked
    • Joined on 12-29-2007
    • Posts 41
    • Bronze Member

    Re: Beomedia

    Ikzelf heb ook reeds ervaringen met de Beomedia tijdens het installeren moest je vroeger idd in het windows menu wat instellingen veranderen wat betreft het beeld. tegenwoordig is dit niet meer nodig en lopen alle instelling via het B&O menu zelf.

    Een klein half jaar geleden hebben we wat geexperimenteerd met het toevoegen van een aantal codecs zodat de beomedia ook filmpjes kan afspelen.

    Op zich allemaal goed en wel, ware het niet dat wanneer een bepaalde website en dus ook bij jou de cookies om toelating vraagt voor het bijwerken/updaten je een windows waarschuwingsvenster krijgt bovenop het startscherm van de beomedia wanneer je hem opzet en die krijg je enkel weg na aansluiten muis en toetsenbord en het resetten van de BM. Verder loop je ook risico van op die manier spyware enz op de BM te krijgen.

     Dus, braaf gebruiken waarvoor het dient is de boodschap.  

  • 12-29-2007 12:28 PM In reply to

    Re: Beomedia

    Ik gebruik ook al enige tijd een beomedia, en ik ben redelijk tevreden van.
    Alleen zou de hardware wel iets sneller kunnen...

    Voor muziek is het OK (behalve dan een view per CD zou heel handig zijn)
    Het is vooral bij  foto's dat het sneller zou mogen. Deze zijn wel 10Mpixel en ongeveer een 1 tot 2 MB groot gemaakt. Ik resize de foto's op mijn PC naar 16:9 met Faststone.
    Ik zie dat de foto's ook maar geindexeerd worden als je naar de foto's wil kijken op je TV.

    Dit geeft als effect dat de beomedia traag is en ook niet alle commando's aanvaard die je met de afstandbediening doorgeeft.

Page 1 of 1 (5 items)