in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 11-08-2007 2:54 PM by chucky. 12 replies.
Page 1 of 1 (13 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-03-2007 10:22 AM

ge***** op MP met Beotalk.

Ik heb een Beotalk gekocht op MP. Een 1100 omdat die makkelijker te bedienen zijn maar er zaten geen snoeren bij. Fred gebeld en snoeren besteld doet ie niks.... zelfs niet 1 streepje.

Iemand een tipje voordat ik hem raam uit mik? Super Angry

Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

• 11-04-2007 1:38 AM In reply to

Re: ge***** op MP met Beotalk.

Hoe bedoel je met hij doet niks? Komt er ook geen stroom op dat ding?

• 11-04-2007 2:45 AM In reply to

nope net een nieuwe adapter gehaald.

• 11-04-2007 7:32 AM In reply to

Bij  niets van de B&O spullen heb ik boekjes nodig , ik kom er meestal zo wel uit ....maar de Beotalk pfffffff , ik wens je veel succes !

ps : adapter erin en hij moet gaan branden ( BeoTalk 1200 )

succes ( en anders is er altijd nog de hamer )

• 11-04-2007 8:35 PM In reply to

Ik zou trouwens als je die nog kunt vinden een Beotalk 1200 nemen. Veel fijner in gebruik vind ik.
  • 11-05-2007 2:29 AM In reply to

Bingo:
    Ik zou trouwens als je die nog kunt vinden een Beotalk 1200 nemen. Veel fijner in gebruik vind ik.

helemaal mee eens.

de eerste maal aansluiten en inrichten is een crime [voor B&O begrippen welteverstaan] en daarna nooit meer aankomen......

mooi aan de wand en werkt goed itt de 1100

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 11-05-2007 5:49 PM In reply to

Nou ja, ik dacht dat een 1100 beter was dan een 1200, althans makkelijker in te stellen. ik heb een paar uur zitten pielen maar ik krijg niks. Ik stuur hem wel op, als het te duur is knikker ik hem weg. Bedankt!

• 11-07-2007 2:24 AM In reply to

Geloof me, ik heb beiden gehad. De Beotalk 1200 is veel fijner in de dagelijkse bediening dan de Beotalk 1100.

De Beotalk 1200 was gewoon een verademing vergeleken bij de Beotalk 1100 en dat wil wat zeggen.

De Beotalk 1100  liet geeneens automatisch alle ingesproken oproepen automatisch horen met 1 druk op de knop als ik me het nog goed herinner. Ik vond het eerlijk gezegd een primitief onhandig rotding wat er alleen mooi uitzag aan de buitenkant.

Maar toen kwam gelukkig de Beotalk 1200 en die is werkelijk geweldig!

Nog steeds dagelijks veel comfort van.

• 11-07-2007 9:01 AM In reply to

Bingo:

Geloof me, ik heb beiden gehad. De Beotalk 1200 is veel fijner in de dagelijkse bediening dan de Beotalk 1100.

De Beotalk 1200 was gewoon een verademing vergeleken bij de Beotalk 1100 en dat wil wat zeggen.

De Beotalk 1100  liet geeneens automatisch alle ingesproken oproepen automatisch horen met 1 druk op de knop als ik me het nog goed herinner. Ik vond het eerlijk gezegd een primitief onhandig rotding wat er alleen mooi uitzag aan de buitenkant.

Maar toen kwam gelukkig de Beotalk 1200 en die is werkelijk geweldig!

Nog steeds dagelijks veel comfort van.

Ik val echt bijna van mijn stoel Embarrassed

Gaat het wel goed met je , ik maak me zorgen  .....zowaar een positief geluid over B&O !!!!!!!

• 11-08-2007 7:56 AM In reply to

• Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

chucky:

Ik heb een Beotalk gekocht op MP. Een 1100 omdat die makkelijker te bedienen zijn maar er zaten geen snoeren bij. Fred gebeld en snoeren besteld doet ie niks.... zelfs niet 1 streepje.

Iemand een tipje voordat ik hem raam uit mik? Super Angry

wat je op de markt koopt??!!!  hij is gewoon stuk

en ze hebben jou gevonden om er nog geld voor neer te leggen

jammer misschien kan iemand hem nog door meten>

suc 6

• 11-08-2007 9:46 AM In reply to

Is die Beotalk 1100 niet te repareren of wordt dat te duur?

En Harley, begin nou weer niet svp. Ik ben gewoon mezelf als zeer kritische en nuchtere  consument. Dus als jij verbaast bent over mijn postiviteit adviseer ik je voor de laatste maal eens goed naar mijn postings te kijken en je cynisme voor je te houden. Ik heb al vaker gezegd dat vroeger een LX2800 het mooiste beeld had van alle toen beschikbare televisies. De Beovision 3 laatste MK.. versie (geldt ook voor Avant) het mooiste CRT beeld heeft wat ik heb gezien in breedbeeld. Maar omdat B&O dat met platte televisies met nog geen enkel model ooit is gelukt kan ik niks aandoen. Het lijkt af en toe wel of sommigen hier gefrusteerder zijn dat de waarheid geen geweld aangedaan wordt, als de realiteit onder ogen te willen zien.

• 11-08-2007 10:32 AM In reply to

Bingo:

Is die Beotalk 1100 niet te repareren of wordt dat te duur?

En Harley, begin nou weer niet svp. Ik ben gewoon mezelf als zeer kritische en nuchtere  consument. Dus als jij verbaast bent over mijn postiviteit adviseer ik je voor de laatste maal eens goed naar mijn postings te kijken en je cynisme voor je te houden. Ik heb al vaker gezegd dat vroeger een LX2800 het mooiste beeld had van alle toen beschikbare televisies. De Beovision 3 laatste MK.. versie (geldt ook voor Avant) het mooiste CRT beeld heeft wat ik heb gezien in breedbeeld. Maar omdat B&O dat met platte televisies met nog geen enkel model ooit is gelukt kan ik niks aandoen. Het lijkt af en toe wel of sommigen hier gefrusteerder zijn dat de waarheid geen geweld aangedaan wordt, als de realiteit onder ogen te willen zien.

Ik zal het nooit meer doen , meneer Bingo !

• 11-08-2007 2:54 PM In reply to

Bingo: Weet ik niet of het te duur wordt, moet ik hem even wegbrengen. Het jammere is dat hij in superstaat is geen krassen niks.

Ik zag laatst een post hier op het forum dat iemand 250 pond heeft betaald voor een 1200..(Ebay)

Moet zeggen dat ik ook niet snap dat mensen KPN voicemail hebben lijkt me irritant. Een antwoordapparaat is toch niet zo ouderwets, waarom zijn die dingen eigenlijk uit de handel?

Page 1 of 1 (13 items)