ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012
Onlangs is de beeldbuis van mijn Beovision 3 kapot gegaan, helaas al na 6 jaar.
Nu wil ik een Beovision 8 32" overwegen, echter er zit geen surround module in dit model.
Weet iemand of die er komt?
Volgens de persmap niet:
Why is a DSS module not available?BeoVision 8 is designed and positioned as the flexible television meant to be used for casual entertainment,not dedicated home-cinema viewing - for this purpose concepts like BeoCenter 6-26,BeoVision 7, BeoVision 9 and BeoVision 4 are recommended.However, remember that it is possible to add two extra speakers and a subwoofer to BeoVision 8for a more powerful and intense sound experience.
Ignace www.iggyswebsite.com
rickluuk: Onlangs is de beeldbuis van mijn Beovision 3 kapot gegaan, helaas al na 6 jaar.Nu wil ik een Beovision 8 32" overwegen, echter er zit geen surround module in dit model.Weet iemand of die er komt?
Da's snel, maar ik zou de beeldbuis laten vervangen; een mooier beeld is er imho [nog] niet op de markt
en de surround module zit er tenslotte al in...;-) heb echter geen idee wat zoiets moet gaan kosten....:-(
kan je niet onderhandelen met de dealer? toch heel snel stuk naar B&O-normen
Ik hoop dat mijn BV3 het langer uitzingt. Ben heel tevreden met het beeld, zag nog steeds geen beter beeld bij de lcd en plasma schermen
Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!)