in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-06-2007 2:05 PM by Secondlife. 8 replies.
Page 1 of 1 (9 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-30-2007 6:33 AM

    Digitale TV (sat of DVB-C?)

    Ik overweeg digitale TV te nemen. Ik heb een BV6 en heb al via een tweede hands Rebox digitenne geprobeerd, dit beeld valt me erg tegen, wel is de STB goed te bedienen via de STB controller. Zoals bij veel mensen in het UPC gebied heb in zon doos gekregen van UPC maar deze kreeg ik niet aan de praat via de STB-controller. Dus maar snel teruggestuurd. Weet iemand of er al een stb update is voor NL zodat de UPC boxen bediend kunnen worden? Ander moet ik wellicht satteliet overwegen? Ik neem aan dat er dan een satteliet module in de BV-6 moet?
  • 10-30-2007 7:41 AM In reply to

    Re: Digitale TV (sat of DVB-C?)

    volgens mij is er wel een code waarmee de UPC box werkt.. Vraag me alleen niet welke.
  • 10-30-2007 8:49 AM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: Digitale TV (sat of DVB-C?)

    Als je naar satelliet wilt gaan hoef je geen module in de tv te zetten. Want zoals ik het lees heb je al een stb controller en als het goed is staan daar ook sat. ontvangers in bij mijn weten. dan kan je gewoon een ontvager nemen met een harde schijf en je hebt gelijk een harddisk recorder dan.

    Gr. Johan

  • 10-30-2007 1:48 PM In reply to

    Re: Digitale TV (sat of DVB-C?)

    Zwets:
    Weet iemand of er al een stb update is voor NL zodat de UPC boxen bediend kunnen worden?

    Motorola DV5000i (die al een paar jaar in de lijst voorkomt) 

  • 10-31-2007 3:47 PM In reply to

    Re: Digitale TV (sat of DVB-C?)

    DoubleU, UPC leverd zoals ik begrijp3 verschillende types uit. Werken deze alle via de Motorola DV5000i?
  • 10-31-2007 4:02 PM In reply to

    Re: Digitale TV (sat of DVB-C?)

    Volgens mij zijn al die remotes gelijk. Als dat niet zo is werkt het niet, of in ieder geval beperkt. Voor de uitvoeringen zonder harddisks en HD, werkt het in ieder geval.
  • 10-31-2007 5:24 PM In reply to

    Re: Digitale TV (sat of DVB-C?)

    Of gewoon een DVB-S in je BV6 zetten. 100% werking met Beo4 en je hebt geen externe kastjes nodig m.u.v. schotel. Ik heb 'r nog 1 liggen voor de liefhebber.

    No better life than a Secondlife

  • 11-06-2007 6:25 AM In reply to

    Re: Digitale TV (sat of DVB-C?)

    Bedankt, ik zie er een staan op MP voor 100 eur. Ik overweeg het nog even.
  • 11-06-2007 2:05 PM In reply to

    Re: Digitale TV (sat of DVB-C?)

    Dat is mijn aanbod :-)

    No better life than a Secondlife

Page 1 of 1 (9 items)