beologisch: Ik heb zojuist een mooie zgan. motorvoet [plaat] gekocht voor mijn BV3-32 type 8800, bij het plaatsen van deze plaat onder de BV3 bemerkte ik dat dit niet ...
Graag had ik ook een motorbase onder mijn type 8800 gehad, dus toen een technieker in het voorjaar langs kwam om de dolby module bij mij te plaatsen heb ik het even nagevraagd, langs de neus weg.
Er was een mogelijkheid om een nieuw model motorbase onder de 8800 te plaatsen en er is (was) een verloopstekkertje te verkrijgen. De technieker monteerde toendertijd speciale latjes rondom de base zodat de tv wat hoger kwam te staan en er voldoende ruimte was voor de motor. Daarna werd de motorbase aangesloten met dit verloopstekkertje (van plat naar rond). volgens hem een mooie, en propere montage (zal wel).
Deze verloopstukken zijn nu als sparepart denkelijk niet meer te verkrijgen vertelde hij, maar indien gewenst kon hij wel even zien in het magazijn van de winkel of er nog iets rondslingerde (had het idee van, ja). Ik heb gezegd, doe geen moeite, 'k had geen zin om de tv nog hoger geplaatst te zien bij mij.
Yes, I kown my spelling is horrible…