in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-27-2007 9:04 PM by Beofreak. 18 replies.
Page 1 of 1 (19 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-16-2007 2:57 AM

Telenet Digibox/Digicorder & Beo5

Voor de Belgische Telenet gebruikers... is er al iemand in geslaagd om de "step-up" "step-down" (dus om te zappen naar de volgende/vorige) zender in de Beo5 te krijgen? Bij de Beo4 kon dat door GO+Up of Go+down.. maar op de Beo5 lukt het me (nog) niet...

Karel.

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 10-16-2007 6:19 PM In reply to

• Beogen
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-12-2007
    • Belgium
    • Posts 135
    • Bronze Member

Re: Telenet Digibox/Digicorder & Beo5

Karel,

Ik dacht toch Maarten in de winkel gezien te hebben met een Beo5 die zo geprogrammeerd was.
  • 10-17-2007 1:20 AM In reply to

Ik neem aan dat het met geweldige Beo5 zonder ingewikkelde toetscobinaties moet kunnen hoor!!!

• 10-17-2007 3:49 AM In reply to

Er is zelf een speciale Beo5 MKIII "Bingo" versie uit waarbij je door een druk op de knop steeds automatische de allerlaatste AV technologie in huis haalt... De (zwarte) center toets is op die speciale versie bedrukt met een oranje klomp!

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 10-17-2007 7:02 AM In reply to

• WiBi
    • Not Ranked
    • Joined on 09-16-2007
    • Rijnmond NL
    • Posts 40
    • Bronze Member

kuyttendaele:
    Er is zelf een speciale Beo5 MKIII "Bingo" versie uit waarbij je door een druk op de knop steeds automatische de allerlaatste AV technologie in huis haalt... De (zwarte) center toets is op die speciale versie bedrukt met een oranje klomp!

.......voor weinig....... 

Why we're on this planet? Because that's where they have B&O

• 10-17-2007 7:55 AM In reply to

WiBi:

kuyttendaele:

bijna gratis zelfs en dan ook nog zonder het B&O logo, anders is deze op voorhand al te duur voor het geleverde.................

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 10-17-2007 10:42 AM In reply to

beologisch:
    WiBi:

kuyttendaele:

bijna gratis zelfs en dan ook nog zonder het B&O logo, anders is deze op voorhand al te duur voor het geleverde.................

En nu back to topic.

Het wordt ondertss heel duidelijk dat de Beo5 potentieel heeft. Het is (nu) een kwestie dat de dealer de software deftig onder de knie krijgt en de klant correct informeer van wat kan/niet kan.

• 10-17-2007 12:27 PM In reply to

helemaal correct, nu kunnen de dealers "bewijzen" hoe serieus ze zijn en de client nemen............;-)

veel van de inrichting Beo5 is echter ook afhankelijk van en een duidelijke communicatie tussen de behoefte van de client en de mogelijkheden van de dealer icm. de beo5 en dat vise versa

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 10-17-2007 4:09 PM In reply to

Nihil novi

Nihil novi

• 10-17-2007 6:07 PM In reply to

Mr Alain :-)

Raar dat B&O Gent niets meer van zich laten horen heeft. Is niet z'n gewoonte. Ik kan je echter zeggen dat een Digicorder volledig te bedienen valt met een Beo4. Je dient echter <GO> <UP> enz te drukken om te zappen.. maar je bent verlost van die plastieke Telenet aflevering en van die opzichtige Digicorder.

De Beo5 werkt eveneens volledig me de Digicorder... enkel moeten we nog proberen uit te zoeken hoe we die <GO> + <functie> kunnen vervangen door gewoon op en neer zappen...

En aangezien je al in Gent en Aalst geweest bent.. Stuur me gewoon een private mailtje.. dan demonstreer ik je de mogelijkheden thuis wel... Beo4 & Beo5 :-)

Karel

• 10-17-2007 6:21 PM In reply to

Nihil novi

Nihil novi
  • 10-18-2007 1:49 AM In reply to

Volgens mij gebruik je je stb-controller van je Avant niet, om je digibox te bedienen, door V-Tape te kiezen. In aansluitingen moet je wel aangeven dat je een stb hebt.

Succes! 

• 10-18-2007 2:42 AM In reply to

Nihil novi

Nihil novi

• 10-18-2007 4:24 AM In reply to

Alain.. 'k denk dat het een start zo kunnen zijn van de Digicorder op de connectie "Decoder" te steken...

Hoe dan ook.. volgende week van harte welcome voor een demo :-)

Protput Karel.

• 10-18-2007 10:14 AM In reply to

Ik snap alle geintjes weer niet over mijn serieus bedoelde opmerking.

Je mag toch van zon dure en geavanceerde en door velen van jullie de hemel ingeprezen afstandsbediening toch wel verwachten dat met een simpel macro commando zo digicorder te bedienen is??

• 10-18-2007 9:36 PM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

deleted !
  • 10-27-2007 9:04 PM In reply to

Ik heb een aansluiting bij Indi en mijn Beo5 doet het wel dankzij de goede sevice van mijn Nederlandse dealer !!! Nieuwe software in het toestel en een paar pintjes in Fred en het resultaat is een zappende digitale Beo5...

Gr. Fil.

Page 1 of 1 (19 items)